ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نماینده مجلس: مجلس باید بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر بگیرد / از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم

1 دقیقه خوانده شده
رسالت نوشت :سیاهکلی گفت: به‌عنوان فردی که سال‌ها در حوزه رسانه فعالیت داشته، از قشر عظیم و زحمت‌کش خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. این افراد علی‌رغم آنکه رسانه تمام جامعه هستند و صدای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند.
نماینده مجلس: مجلس باید بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر بگیرد / از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم

رسالت نوشت: سیاهکلی گفت: به‌عنوان فردی که سال‌ها در حوزه رسانه فعالیت داشته، از قشر عظیم و زحمت‌کش خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. این افراد علی‌رغم آنکه رسانه تمام جامعه هستند و صدای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند.

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از عصر خبر؛ لطف‌الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها عامل تأثیرگذار بخش فرهنگی کشور هستند، اظهار کرد: حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی‌ کشور متأثر از رسانه‌ها است. رسانه‌های کشور به‌منظور شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و کمک مدیریت اصلاح ساختارها تلاش فراوانی می‌کنند.
وی افزود: نقش رسانه‌ها برجسته و غیرقابل‌انکار است. در جریان بیماری کرونا اصحاب رسانه خسارت بسیاری دیدند و متأسفانه توجهی به آن‌ها نشد. بسیاری از واحدهای تولیدی و شرکت‌ها فعالیتشان کاهش یافت و به همین سبب حوزه درآمدزایی رسانه‌ها نیز مختل شد.
سیاهکلی تصریح کرد: باید درمجلس شورای اسلامی بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر گرفته شود. پیش‌ازاین برای تمامی مشاغل آسیب‌دیده، بودجه درنظر گرفته شد و اکنون نیز ضرورت دارد تا برای اهالی رسانه‌ نیز بودجه‌ای تبیین گردد تا آسیب‌ها جبران و نقش‌شان برجسته‌تر از گذشته ایفا گردد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با اندک دستمزد نمی‌توان نقش اصلی رسانه یعنی اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی را اعمال کرد. باید مطالبه‌گری کرد و این کم‌توجهی را جبران نمود.

نماینده مجلس: مجلس باید بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر بگیرد / از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *