ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نشست ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر

1 دقیقه خوانده شده
«ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر» عنوان نشستی‌ست که روز  یکشنبه 29 آبان از ساعت 10-12 و  با حضور توحید اسدی، علیرضا چابک‌رو و محسن فرجادی به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.
نشست ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر

«ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در ناآرامی‌های اخیر» عنوان نشستی‌ست که روز  یکشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۱۰-۱۲ و  با حضور توحید اسدی، علیرضا چابک‌رو و محسن فرجادی به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها؛

این نشست تخصصی که سومین نشست از مجموعه نشست‌های «به وقت رسانه‌» دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌هاست،تلاش دارد تا ضمن بررسی عملکرد رسانه‌هایی چون ایران‌ اینترنشنال و بی.‌بی‌.سی در ناآرامی‌های اخیر، روش‌ها و تکنیک‌های اثرگذار بر نحوه تنظیم و ارائه خبر در این رسانه‌ها را مورد کنکاش قرار دهد. همچنین واکاوی مفهوم تروریسم رسانه‌ای نیز از دیگر محورهای این نشست علمی ـ تخصصی‌ست.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست مجازی می‌توانند از طریق لینک زیر در این رویداد علمی حضور به‌هم رسانند.

https://www.skyroom.online/ch/rasaneh.org/neshast

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13024

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *