نشست ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانههای بیگانه در ناآرامیهای اخیر
1 دقیقه خوانده شده«ایران در محاصره تبلیغاتی؛ بررسی عملکرد رسانههای بیگانه در ناآرامیهای اخیر» عنوان نشستیست که روز یکشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۱۰-۱۲ و با حضور توحید اسدی، علیرضا چابکرو و محسن فرجادی بهصورت برخط برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها؛
این نشست تخصصی که سومین نشست از مجموعه نشستهای «به وقت رسانه» دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانههاست،تلاش دارد تا ضمن بررسی عملکرد رسانههایی چون ایران اینترنشنال و بی.بی.سی در ناآرامیهای اخیر، روشها و تکنیکهای اثرگذار بر نحوه تنظیم و ارائه خبر در این رسانهها را مورد کنکاش قرار دهد. همچنین واکاوی مفهوم تروریسم رسانهای نیز از دیگر محورهای این نشست علمی ـ تخصصیست.
علاقهمندان به شرکت در این نشست مجازی میتوانند از طریق لینک زیر در این رویداد علمی حضور بههم رسانند.
https://www.skyroom.online/ch/rasaneh.org/neshast
لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13024