ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نخستین دیدار اسماعیلی با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

1 دقیقه خوانده شده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای طرح تکریم کارکنان و ارباب رجوع، در نخستین دیدار خود با کارکنان این وزارتخانه، با 10 تن از کارکنان در بخش های مختلف دیدار و گفت و گو کرد و در جریان برخی مشکلات و دغدغه های آن ها قرار گرفت.
نخستین دیدار اسماعیلی با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای آشنایی با مشکلات و دغدغه های کارکنان این وزارتخانه و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف آسیب شناسی وضع موجود، به صورت نوبه ای با متقاضیان دیدار فردی و صمیمی خواهد داشت.

متقاضیان این دیدار می توانند درخواست خود را به واحد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال الملک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم، ارائه دهند و یا با شماره تلفن ۳۸۵۱۳۲۶۳ آقای کرمعلی تماس بگیرند.

گفتنی است، در دیدارهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی از کارکنان این وزارتخانه، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی نورعلیشاهی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

خبرنگار: زهرا غلامعلی زاده

نخستین دیدار اسماعیلی با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *