چ٫ اردیبهشت ۲۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نایب‌رییس فراکسیون رسانه مجلس: یکی از مشکلات ما در کشور ضعف در حوزه رسانه‌ای ست

1 دقیقه خوانده شده
نایب رییس فراکسیون رسانه مجلس نیز در گفتگو باروزپلاس از ضعف اطلاع رسانی دولت و ضعف محتوا در رسانه سخن گفت و تاکید کرد که این روند باید اصلاح شود.
نایب‌رییس فراکسیون رسانه مجلس: یکی از مشکلات ما در کشور ضعف در حوزه رسانه‌ای ست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روزپلاس؛ لطف الله سیاهکلی گفت: یکی از مشکلات ما در کشور ضعف در حوزه رسانه ای ست. این که در فضای مجازی دشمنان ما محتوایی تولید می کنند و در کشور ما جاری و ساری می کنند و روی برخی هم اثر می گذارند برای این است که در حوزه رسانه عقب ماندگی عجیبی در حوزه محتوا دیده می شود لذا باید در حوزه شناختی کار کنیم.

اما در حوزه اطلاع رسانی هنوز باور نداریم که جامعه و فناوری که برگرفته از دانش است اوضاع آینده را پیش بینی می کند. امروز با ماهواره ها و لینکی که سازمان های مختلف هواشناسی با هم دارند دقیق می توانیم‌مطلع شویم که چه اتفاقی افتاده است. اگر به این باور داشته باشیم باید از مباحث علمی قابل رویت و پیش بینی علم برای حل مسایل مان استفاده کنیم اما اینکار در دستور کارمان قرار ندارد و اساسا ما اگر بخواهیم به یک مدیریت پیش رو و آینده گر با برنامه برسیم راهی نداریم جز اینکه مدیریت های ما پشتوانه فناوری باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت سنتی، هزینه بر و زمان بر خواهد بود باید به سمت مدیریت هوشمند حرکت و از ابزارهای فناورانه استفاده کنیم‌.باید از هوش مصنوعی بهره ببریم‌اما این رویکرد در دستورکار مان قرار ندارد.نحوه اطلاع رسانی دولت برای تعطیلی ها با وجود قابل پیش بینی بودن شرایط ضعیف بوده و این اتفاقات باید درسی شود تا به سمت مدیریت هوشمند جهشی داشته باشیم.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13209

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *