ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ناصر مقدم: روابط عمومی ها حلقه واسط مردم و مسئولین هستند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
ناصر مقدم: روابط عمومی ها حلقه واسط مردم و مسئولین هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ ناصر مقدم با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
بسم اله الرحمن الرحیم.
۲۷ اردیبهشت را روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام نهاده اند که این نامگذاری در گستره ی جهانی، بیانگر اهمیت نقش و اثرگذاری اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دوسویه میان مردم و سازمانهاست. فی الواقع روابط عمومی ها اصلی ترین حلقه واسط میان مردم و مدیران و مسئولین هستند و می توان روابط عمومی را تریبون مردم و زبان سازمان ها دانست آنجا که با حسن ارتباط مردمی، نقطه نظرات و خواسته های بحق شهروندان و مخاطبین را به مجموعه مدیران سازمانی منتقل نموده و در راستای جلب رضایت مردم و تنویر افکار عمومی، پیام و پاسخ مدیران را به گوش شهروندان می رسانند و این هم افزائی و ایجاد همدلی، گامی مهم و استوار در راه پیشرفت و پویائی جامعه است.
اینجانب این روز مهم و اثرگذار را به تمامی مدیران و پرسنل خدوم و پرتلاش عرصه روابط عمومی های استان البرز، بالاخص همکاران عزیز و پرتلاشم در روابط عمومی اداره کل متبوع، تبریک و تهنیت عرض نموده و تلاش وافر و موثر ایشان را ارج مینهم و از خدای متعال، پیشرفت، پویائی و تندرستی روز افزون را برای تمامی مدیران و مجاهدان عرصه ارتباطات و روابط عمومی مسئلت می نمایم.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=8124

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *