ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر قم تمدید شد

1 دقیقه خوانده شده
دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار خبرنگاران تا 20 دی ماه خبر داد.
مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر قم تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از فارس؛‌ علی فردوسی، دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به درخواست خبرنگاران برای پیش‌بینی فرصت بیشتر برای شرکت در جشنواره ابوذر،  از تمدید مهلت ارسال آثار خبرنگاران و اهالی رسانه به این جشنواره تا ۲۰ دی‌ماه خبر داد.

وی افزود: با توجه به یک مرحله تمدید از ابتدای دی‌ماه، فرصت تعیین شده نهایی بوده و آثاری که طبق فراخوان تا پایان روز دوشنبه ۲۰ دی ماه دریافت شوند، به مرحله داوری راه خواهد یافت.

لازم به ذکر است خبرنگاران می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام آن را به همراه لینک انتشار آثار از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ یا ایتا به شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ «دبیرخانه جشنواره ابوذر» ارسال کنند.

گفتنی است استان قم یکی از استان‌های ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز این استان، شهر قم است. این استان در یک منطقهٔ خشک و نیمه‌خشک واقع شده‌است و آب و هوای گرم و خشک دارد. مناطق جنوبی و غربی استان دارای آب و هوای کوهستانی و کوه های مرتفع است. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز دارای کویر و بیابان گسترده است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است. استان قم از نظر وسعت پس از استان البرز کوچک‌ترین استان ایران است. استان قم دارای سه شهرستان است. شهرهای قم و سلفچگان مهم‌ترین شهرهای استان به‌شمار می‌روند. از معروف‌ترین روستاهای استان قم می‌توان به فردو، وشنوه، خاوه و کرمجگان اشاره کرد. محدودهٔ گسترده‌ای از استان قم دارای آثار قدیمی قمرود است و عناصری را از روزهای اولیهٔ حضور در خود حفظ کرده‌است. باستان‌شناسان ادعا می‌کنند به علت وجود رودخانهٔ اناربار و وجود راه مواصلاتی منطقهٔ قم از دوران‌های اولیهٔ تاریخی بوده‌است.

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر قم تمدید شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *