ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان تمدید شد

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اعضای هیئت‌های مذهبی، مساجد و هنرمندان گیلانی می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای حبیب ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایکنا؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از تمدید مهلت شرکت در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای حبیب خبر داد و گفت: اعضای هیئت‌های مذهبی، مساجد و هنرمندان استان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری مهلت دارند برای شرکت در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای حبیب، آثار خود را به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها ارسال، و لینک ویدئوی خود را به سایت سازمان و یا از طریق شماره تلفن ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ به پیام‌رسان فضای مجازی ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را نمایش کارکرد‌های فرهنگی، اجتماعی هیئت‌های مذهبی و هنرمندان گیلانی جهت ارتقای کیفیت آثار تولیدی بیان کرد و افزود: این جشنواره در چهار محور بزرگداشت شعائر دینی، خدمات اجتماعی تشکل‌های دینی، تولید آثار در حوزه جمعیت، خانواده، مسجد و امام جماعت محله، برگزار می‌شود که آثار باید در قالب مستند، فیلم کوتاه و نماهنگ به مدت حداکثر ۲۳ دقیقه تولید شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آثار تولید شده باید مربوط به دو سال اخیر باشد گفت: آثاری که سال گذشته در جشنواره حبیب شرکت کرده‌اند مجاز به شرکت در این دوره نیستند، آثار بعد از ارسال تغییر داده نمی‌شوند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. به برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف دو تا هشت میلیون تومان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان تمدید شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *