س٫ خرداد ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معرفی برندگان جشنواره عکس فصل طلایی رازی

1 دقیقه خوانده شده
برگزیدگان جشنواره عکس مویابلی "فصل طلایی رازی" در جشن نود و نهمین سال تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، معرفی و به پنج نفر برتر این جشنواره جوایزی بهمراه اهدای لوح، اهدا شد.
معرفی برندگان جشنواره عکس فصل طلایی رازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ پاییز امسال به ابتکار اداره روابط عمومی موسسه رازی، با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل پاییز در این موسسه، جشنواره عکس موبایلی “فصل طلایی رازی” ویژه کارکنان مجموعه، برگزار و در مراسم جشن ۹۹ سالگی تاسیس موسسه رازی از برندگان با اهدای لوح و جایزه تجلیل به عمل آمد.

اسداله جعفری، رئیس اداره روابط عمومی موسسه رازی، در حاشیه این برنامه، ضمن قدردانی از حمایت ارزنده مسئولین ارشد موسسه از برگزاری این رویداد و همکاران عکاسی که در نمایش زیبایی های موسسه رازی در فصل پاییز، مشارکتی پرشور و بانشاط داشتند، گفت: با اتمام مهلت ارسال آثار، ۲۸۷ عکس عکاسی شده با تلفن همراه توسط کارکنان موسسه رازی به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از پالایش و کدگذاری هویت آثار، روز سه شنبه ۵دی ماه ۱۴۰۲ با حضور هیئت داوران متشکل از آقایان احمد شفیعیان، ناصر مصلحی و فرشید کمالی جلسه انتخاب و داوری آثار برگزار شد.

وی با تقدیر از تیم داوری گفت: در این جلسه پس از ساعت ها بحث و بررسی آثار، در نهایت ۳۶ فریم عکس از ۲۳ عکاس، شایسته راهیابی به مرحله بالاتر شناخته شدند و هیئت محترم داوران از میان این آثار، پنج قطعه عکس را از پنج عکاس، به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند.

دبیر جشنواره فصل طلایی رازی، افزود: نفرات برتر این جشنواره در مراسم جشن بزرگ رازی و بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ۹۹ سالگی تاسیس موسسه رازی در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه اعلام و تقدیر شده و درحضور همکاران و اعضای خانواده، جوایز و لوح تقدیر خود را از رئیس و اعضای هیات رئیسه موسسه رازی دریافت نمودند.

 اسامی عکاسان برتر جشنواره عکس فصل طلائی پائیز به شرح ذیل است:

نفر اول:     زهرا صلاحی. لوح افتخار و ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی.

نفر دوم:    آرمین فرورگان. لوح افتخار و /۰۰۰/۰۰۰ ۲۵ ریال جایزه نقدی.

نفر سوم:    محسن حجتی. لوح افتخار و ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی.

نفر چهارم:  وحید مفاخری. لوح افتخار و  ۰۰۰/۰۰۰/ ۱۵ریال جایزه نقدی.

نفر پنجم:   مهسا هزاروسی. لوح افتخار و ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال جایزه نقدی.

گفتنی است، از پریسا جعفری، مهدی رادمهری، حسین مرادی، بهروز رحمانی، وحید اصغری، بهزار آقایی، پریسا نوریه، امین شاهدی، مهدی نوروش، الیاس بلاغی، داود باقری، حسن مردانی، فاطمه طالبلو، مهدی حبیبی، غلامرضا طریقی، جواد فرجی، فائقه رحیمی و احمد شاطری که آثارشان به مرحله انتخاب راه یافته و به عنوان آثار شایسته تقدیر تعیین شد، با اهدای لوح قدردانی شد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15335

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *