پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون مطبوعاتی خبرداد: احتمال فراخوان مجدد برای مسکن خبرنگاری

1 دقیقه خوانده شده
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از احتمال صدور فراخوان مجدد برای مسکن خبرنگاری خبر داد.
معاون مطبوعاتی خبرداد: احتمال فراخوان مجدد برای مسکن خبرنگاری

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از احتمال صدور فراخوان مجدد برای مسکن خبرنگاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ فرشاد مهدی‌پور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در پاسخ به این سوال که خبرنگارهایی که موفق به ثبت‌نام برای مسکن خبرنگاری نشدند چه اقدامی باید انجام دهند؟ اظهار داشت: حدود ۵ هزار نفر از خبرنگارهایی که عضو سامانه جامع رسانه و نیز صندوق هنر بودند برای مسکن ملی معرفی شدند و تشخیص داده شد که مشمول هستند؛ از اینها حدود ۱۰ درصد روزنامه‌نگارند که نیمی از آنها در پایتخت حضور دارند.

وی گفت که برای این خبرنگاران پیامک ارسال شده و هم‌اینک در حال انجام فرآیند کاری خود هستند. اینها افرادی هستند که ارزیابی و مشمولیت آنها برای برخورداری از مسکن از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته است.

به گفته مهدی‌پور، مدارک این خبرنگاران تکمیل است و مشمول دریافت مسکن در قالب مسکن ملی شده‌اند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ثبت‌نام خبرنگارانی که به تازگی عضو صندوق اعتباری هنر شده‌اند برای مسکن ملی وجود دارد یا خیر گفت: به عنوان یک وعده قطعی نمی‌توانم بگویم اما بنای وزارت فرهنگ این است که این کار صورت بگیرد.

وی افزود: در دو سه هفته پیش در مجموعه پرند منطقه‌ای برای این کار گذاشته شد و در خیلی از جاهای کشور زمین‌هایی به منظور بهره‌مندی خبرنگاران از مسکن شناسایی شده است. به محض این که این زیرساخت‌ها و آمادگی‌ها فراهم شود فراخوان مجدد داده می‌شود.

مهدی‌پور گفت: از مجموع ۵ هزار نفری که مشمول شدند همگی ساکن تهران نیستند. حتی ۵۰۰ نفری که روزنامه نگار هستند نیمی در تهران و نیم دیگر در شهرستان‌ها سکونت دارند. هر کسی عضو صندوق هنر باشد می‌تواند ثبت‌نام کند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14488

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *