ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه: روابط عمومی و خبرنگار باید با صداقت قلم بزند

1 دقیقه خوانده شده
سوال خبرنگار از مدیر نباید بی‌پاسخ بماند و از سوی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون سیستم رفع خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه: روابط عمومی و خبرنگار باید با صداقت قلم بزند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از شارا؛معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی در صف نخست تشویق مردم به شرکت در انتخابات قرار دارند.
حسین شرافتی‌راد در همایش فصلی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه افزود: اگر مشارکت حداکثری محقق شود، اهداف عالیه نظام با سرعت بیشتری محقق می‌شود.
وی ادامه داد: شایسته است روابط عمومی‌ها از هم‌اکنون فضای ادارات خود را مهیای برگزاری انتخابات پرشور و تاثیرگذار کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: مدیران روابط عمومی خدمات مدیران خود را در ویترین قضاوت رسانه‌ها و شهروندان قرار دهند، این اقدامات اعتماد مردم به مسوولان را افزایش می‌دهد.

وی افزود: هنر یک مدیر خوب ایجاد رضایتمندی است و این مهم با حرف و شعار میسر نمی‌شود بلکه باید با خدمات و پاسخگویی مناسب، برنامه عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های زیرمجموعه تحت امر خود آن را عملی کند.

شرافتی راد ادامه داد: مردم مشکلات، نارسایی‌ها و وعده‌ها را می‌بینند و آن را منتقل می‌کنند و یک مدیر روابط عمومی باید از هنر خود برای پاسخگویی به مردم استفاده کند و اگر قرار باشد از هر انتقادی ناراحت شویم دیگر جایی در بین مدیران این نظام نداریم.

وی گفت: سوال خبرنگار از مدیر نباید بی‌پاسخ بماند و از سوی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون سیستم رفع خواهد شد.

فرماندار تربت‌حیدریه همچنین از نمای ورودی‌های این شهر انتقاد کرد و افزود: هنوز نتوانسته‌ایم به صورت شایسته ظرفیت‌های مختلف این خطه را برای ۱۰ میلیون مسافر و زائر عبوری از این شهر معرفی کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی، معدنی، کشاورزی و دامپروری این شهرستان وجود دارد، اما یک هتل در این شهر برای اقامت وجود ندارد.

شرافتی راد گفت: وضعیت این خطه از نظر کرونا همچنان زرد است، هر چند مردم و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان عملکرد خوبی در این زمینه داشته‌اند اما میزان مراجعه و تعداد افراد مبتلا به کرونا و بستری شدگان ناشی از کرونا نسبت به روزهای ابتدایی سال جاری ۲ برابر شده و تغییر وضعیت شهرستان طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه: روابط عمومی و خبرنگار باید با صداقت قلم بزند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *