پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مرحله دوم پویش غزه مظلوم برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
مرحله دوم پویش غزه مظلوم با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، همزمان با ایام بزرگداشت روز جهانی قدس و با هدف حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
مرحله دوم پویش غزه مظلوم برگزار می‌شود
مرحله دوم پویش غزه مظلوم با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، همزمان با ایام بزرگداشت روز جهانی قدس و با هدف حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اعلام کرد، علاقمندان به شرکت در این پویش می‌ توانند آثار خود را در قالب متن، صدا، تصویر، فیلم و … تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در سامانه پلتزار به نشانی platzaar.ir ثبت کنند.
بنا بر این گزارش، نخستین مرحله از پویش تولید و نشر محتوای غزه مظلوم با مشارکت قابل توجه علاقمندان حوزه محور مقاومت ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.
گفتنی است پلت ­زار محل رویش کسب و کارهای فرهنگی دیجیتال و شبکه تعاملی هم­ افزایی و توانمندسازی کسب­ و کارهای فرهنگی دیجیتالی ایران که توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر فضای مجازی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) با هدف معرفی فعالان، محصولات و خدمات این حوزه، مشارکت و همکاری کسب ­وکارها، آموزش و رشد دهی واحدهای تولید و عرضه، هم­گرایی و تبادل تجربیات، ارتقاء ابعاد شناختی فعالان، دسترسی سریع مخاطبان به انواع محصولات، ارائه خدمات ویژه به کسب ­وکارها، ارتقاء سواد رسانه­ ای کاربران و نیز توسعه اقتصاد فرهنگی دیجیتال و کارآفرینی فرهنگی در فضای مجازی ایجاد شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *