س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد

1 دقیقه خوانده شده
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به انتشار فیلم کودک‌آزاری در فضای مجازی در یکی از کشورهای همسایه کرده بود، با تلاش ماموران انتظامی ماکو شناسایی و دستگیر شد.
مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ سرهنگ اکبر نصرتی با اشاره به اینکه افرادی در صفحات کانال و شبکه‌های اجتماعی جهت افزایش تعداد مخاطبان، اقدام به چنین محتوای بی اساس و کذب می کنند، افزود: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد فیلم منتشر شده مربوط به کشور ترکیه بوده که با انتشار و انتساب آن به یکی از شهرهای استان موجب رنجش خاطر و احساسات مردم شده بود.

وی اضافه کرد: با تلاش و اقدامات تخصصی و فنی، مدیر کانال انتشار دهنده شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مردم از بازنشر مطالبی که از صحت و سقم آن اطمینان ندارند، خودداری کنند و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع و کانال‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

سرهنگ نصرتی ادامه داد: کودک آزاری با هر هدفی طبق قانون جرم بوده و با خاطیان به طور جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *