ش٫ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد: درخشش معاونت‌های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی‌های رسانه ملی

1 دقیقه خوانده شده
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: معاونت‌های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی اولین نوبت از نتایج ارزیابی‌های ویژه برنامه‌های انتخابات ۱۴۰۰ رسانه ملی درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مهر؛ علی رحیمی  اظهار کرد: در اولین نوبت از نتایج ارزیابی‌های ویژه برنامه‌های انتخابات ۱۴۰۰ مراکز استان‌ها، شبکه قزوین با برنامه «راه فردا» و کسب ۷۳ امتیاز رتبه دوم را بین دیگر مراکز کسب کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد:: همچنین در ارزیابی‌های رسانه ملی ویژه برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۰ مراکز، شبکه قزوین با ویژه برنامه «چهلستون» و کسب امتیاز ۸۱ رتبه سوم را بین مراکز استانی به دست آورد.

رحیمی توضیح داد: بومی سازی و غنی سازی موضوع، پرداخت جذاب به آداب و رسوم و محورهای محتوایی، تنوع در پوشش تصویری و توجه همزمان به برنامه‌های در حال اجرا در نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها در این ویژه برنامه برجسته و درخور تقدیر بود.

وی افزود: معاونت خبر مرکز قزوین هم در ارزیابی عملکرد کیفی خبر مراکز استان‌ها طی زمستان ۱۳۹۹ در بخش سردبیری رادیو (پخش اخبار صدا) رتبه اول را به خود اختصاص داد. اطلاع رسانی، آگاهی بخش، هشدار دهی، آموزش و پیشگیری در پوشش اخبار کرونا با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و هنرمندان در کنار پرداختن و پیگیری مطالبات مردم در رسانه، پرهیز از شهرت مداری و توجه به جذابیت‌های شکل و محتوای ارائه خبر از جمله معیارهای سنجش کنداکتور خبری بوده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در جمع‌بندی نهایی ارزیابی عملکرد مراکز در همه بخش‌ها مرکز قزوین رتبه سوم را به دست آورد.

رحیمی یادآور شد: بر اساس ارزیابی‌های رسانه ملی در کارنامه زمستان ۱۳۹۹ اخبار مراکز، از ارتقا جایگاه معاونت خبر مرکز قزوین به رتبه سوم در جدول رده بندی ها تقدیر شده است.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد: درخشش معاونت‌های سیما و خبر شبکه قزوین در ارزیابی‌های رسانه ملی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *