چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: رسانه‌ها در زدودن غبار مظلومیت و گمنامی از چهره هنرمندان مستعد استان تلاش کنند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: یکی از درخواست های ما از رسانه‌ها، پرداختن به مطالبات و توقعات هنرمندان شاخه های مختلف هنری و زدودن غبار مظلومیت و گمنامی از چهره هنرمندانی است که هنر و توانمندی آنان در ادوار گذشته مغفول مانده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: رسانه‌ها در زدودن غبار مظلومیت و گمنامی از چهره هنرمندان مستعد استان تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ محمد حسین فائزی در راستای برگزاری سلسله نشست های رسانه ای با عنوان “دوشنبه های رسانه‌ای” با حضور در دفتر روزنامه ولایت قزوین با سید عبدالعظیم موسوی مدیر مسئول و خبرنگاران این رسانه به گفتگو نشست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این دیدار بیان کرد: روزنامه “ولایت” مجموعه ای ریشه دار، شناخته شده و منحصر به فرد در استان قزوین است که امیدواریم بیش از گذشته در انعکاس چالش های پیش روی هنرمندان اهتمام داشته باشد.
وی با اشاره به توزیع ناعادلانه منابع در عرصه هنر گفت: قطعا با بیان پیشنهادات و نقدها و ارائه راهکارها از سوی هنرمندان در راستای ارتقای وضعیت موجود، شاهد نگاهی نو و متعالی با توزیع عادلانه منابع و امکانات در این عرصه خواهیم بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که رسانه ها با برقراری ارتباط مستقیم با هنرمندان کم‌برخوردار، انجام مصاحبه و برگزاری نشست‌های گفتگومحور به دور از نگاه های سیاسی و تفرقه‌افکن، نظام مسائل و مشکلات جامعه هنری را رصد و شناسایی کرده و به بیان عادلانه چالش ها و مشکلات پیش روی فعالیت هنرمندان بپردازند.
فائزی بیان کرد: در تلاش برای انجام اقدامات و برنامه های تحول گرایانه برای ارتقای وضعیت موجود در جامعه هنری بوده و در این عرصه مصمم هستیم و در این راستا پاسخگوی مطالبات جامعه هدف بوده و آماده شنیدن سخنان همه مخاطبان و تبادل نظر با آنان هستیم.
مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین در این دیدار گفت: “ولایت” اولین نشریه پس از انقلاب در قزوین است که به شکل افست چاپ شد و با سابقه نزدیک به چهل ساله در استان یکی از عناصر اصلی عرصه اطلاع رسانی قزوین به حساب می آید.
سید عبدالعظیم موسوی در ادامه به بیان بخشی از مشکلات و محدودیت های موجود در حوزه نشر و چاپ روزنامه ها در ادوار گذشته و تحولات رخ داده در سالهای اخیر پرداخت.
لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13506

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *