ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: کلید واژه حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها تقویت شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر تقویت امید و انگیزه و پرهیز از سیاه نمایی و یأس آفرینی از سوی برخی رسانه‌ها در شرایط حساس کنونی، گفت: در آستانه انتخابات، کلید واژه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید توسط رسانه‌ها تقویت شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: کلید واژه حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها تقویت شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ محمد حسین اسماعیلی با اعلام این مطلب افزود: نقش رسانه‌ها در تقویت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بسیار مهم و اثرگذار است.

وی یادآورشد:  یکی از مهمترین ویژگی‌های رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی، تبیین اهمیت انتخابات است که زمینه و بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کند و این حضور پرشور در عرصه انتخابات موجب افزایش ضریب امنیت و اعتلای نظام اسلامی خواهد شد.

اسماعیلی اظهار داشت:  نقش محوری رسانه در این عرصه به عنوان یک مولفه اثرگذار در انتقال زمینه های نشاط ایجاد شده از سوی مجریان و متولیان امر برگزاری انتخابات از یکسو و تبیین اهمیت شرکت در این عرصه سرنوشت ساز به نوبه خود می تواند در رونق بخشی به فضای انتخابات موثر افتد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به نقش و اثرگذاری فضای مجازی در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت : تولید محتوا و همچنین بازنشر محتواهای اثربخش در فضای مجازی باید در رسانه‌های قزوین تقویت شود.
وی با بیان اینکه فضای مجازی امروز به دلیل سهولت دسترسی تاثیرگذاری بیشتری پیدا کرده است، افزود: رسانه ها باید با درک این اثرگذاری، در استفاده بهینه از فضای مجازی در این راستا گام های اساسی بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : تبیین اهمیت انتخابات به عنوان بهترین و تنها راه گشایش کشور در همه زمینه ها، تبیین نقش مردم در انتخاب شرایط آینده کشور، تبیین تبعات عدم مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در عین آرامش و پرهیز از دوقطبی کردن جامعه برای رسیدن به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، پرداختن به این نکات از سوی رسانه ها ضروری است.

اسماعیلی با بیان اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری قرار داریم و انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز اهمیت ویژه ای دارند، افزود: باید زمینه تقویت حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزد اصلح از سوی رسانه‌ها به جامعه شناسانده شود.

به گفته وی ، اصحاب رسانه استان قزوین باید همانند دوره های گذشته؛ ادبیات صادقانه، وحدت بخش، امیدوار کننده و نشاط آور در عرصه انتخابات را جز اصول کاری خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: کلید واژه حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها تقویت شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *