پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای ضرورت جامعه امروز است

1 دقیقه خوانده شده
جباری با اشاره به اهمیت برپایی نشست های هم اندیشی با حضور اصحاب رسانه گفت: ارتقاء سطح سوادرسانه جامعه تکلیفی برعهده جریان سازی خبرنگاران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای ضرورت جامعه امروز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز؛ سعید جباری انصاری طی نشست خبری که با حضور مدیران خبرگزاری های استان البرز یکشنبه ۱۵ اسفند در اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد گفت: احصاء تیم های نخبه اصحاب رسانه با هدف هم افزایی و هم اندیشی یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌استان‌ البرز افزود: ارتقاء سطح سواد رسانه جامعه تکلیفی برعهده جریان سازی خبرنگاری است.

به گفته وی، حوزه راهبردی خانواده فرهنگی اداره کل با باور به رسالت جریان رسانه ای در صدد است با برپایی نشست های هم اندیشی در حوزه رسانه ای و خبر با بهره مندی از ظرفیت خبرنگاران استان، گام های اساسی بردارد.

ضرورت احصاء بانک اطلاعاتی خبرنگاران

جباری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت احصاء بانک اطلاعاتی خبرنگاران بیان کرد: بانک اطلاعاتی خبرنگاران استان البرز با هدف احصاء تیم های نخبه به عنوان نمایندگان اصحاب رسانه از اهداف این امر است.

وی ادامه داد: نشست های هم اندیشی در حوزه رسانه ای و خبر با بهره مندی از اساتید بنام کشور همچنین توانمندسازی خبرنگاران از جمله برنامه های اجرایی پیش رو است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: افتخار خدمتگذاری به خبرنگاران را با هدف حل و رفع مشکلات و معضلات آنان داریم؛ در این مسیر رویکردها، راه حل ها و راهبردهای خبرنگاران حائز اهمیت است.

برپایی نشست ماهانه با حضور اصحاب رسانه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

جباری افزود: یکی از برنامه های موثر در پیشبرد اهداف رسانه ای در سطح استان، برپایی نشست ماهانه با حضور اصحاب رسانه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شرائط اقتصادی امروز در کشور ایجاب می کند تا با ایجاد وفاق و همدلی از فرصت ها برای تقویت بدنه نظام استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای ضرورت جامعه امروز است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *