ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل ارشاد همدان: مدیران اجرایی ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کنند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل ارشاد همدان: مدیران اجرایی ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به تقارن هفته دولت و ماه محرم گفت: رسانه‌ها در این ایام رسالت سنگینی بر دوش دارند و مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی باید تعامل و ارتباط خود را برای تولید و انعکاس اخبار غنی‌تر با اهالی رسانه تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ احمدرضا احسانی اظهار داشت: امسال هفته دولت با ماه محرم متقارن شده و رسانه‌های استان در برنامه‌ای منسجم این دو موضوع مهم را در قالب های مختلف خبری پوشش می‌دهند.

وی اضافه کرد: دولت با وجود محدویت‌های اقتصادی و اعتباری کارهای متعدد و متنوعی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و عمرانی انجام داده که رسانه‌ها اعم از نشریات، خبرگزاریها و رسانه ملی باید با بهترین محتوا و فرمت آن‌ها را برای اقناع افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: بر اساس مصوبه شورای اطلاع رسانی استان مدیران اداره ها و دستگاههای اجرایی باید عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود را به صورت شفاف و به شیوه‌های مختلف نشست خبری، رپرتاژ و مصاحبه در اختیار رسانه قرار دهند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: این مصوبه باید در طول سال اجرا شود اما در مناسبت های ملی مانند هفته دولت و دهه فجر پررنگتر باشد.

احسانی با بیان اینکه اطلاع رسانی در این ایام باید با حفظ ملاحظات رسانه‌ای و فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی انجام شود افزود: پیوست رسانه‌ای برای ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر تدوین و اعلام شده که رعایت آن ضروری است.

وی به رعایت و اجرای سند اطلاع رسانی استان تاکید کرد و گفت: الزام سازمانها به ارائه عملکرد خود به مردم، به تصویر کشیدن دستاوردهای دولت توسط صدا و سیما و ارتباط مستمر و صمیمی مدیران و روسای اداره های استان با رسانه‌ها برخی از مواد این سند جامع است.

مدیرکل ارشاد همدان: مدیران اجرایی ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کنند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *