ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرمسئول سابق روزنامه‌های جوان و همشهری: روزنامه‌نگاران تراز انقلاب با افشای حقایق، در مقابل دشمنان نظام پایدار ایستاده‌اند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرمسئول سابق روزنامه‌های جوان و همشهری گفت: روزنامه‌نگاران تراز انقلاب با افشای حقایق و رعایت اصول انقلابی، در شرح و تبیین مواضع خود در مقابل دشمنان نظام ایستاده وهرگز از تصمیمات خود فاصله نمی‌گیرند.
مدیرمسئول سابق روزنامه‌های جوان و همشهری: روزنامه‌نگاران تراز انقلاب با افشای حقایق، در مقابل دشمنان نظام پایدار ایستاده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ عبدالله گنجی مدیرمسئول سابق روزنامه‌های جوان و همشهری به شاخص‌ترین ویژگی‌های روزنامه‌نگار تراز انقلاب پرداخت و اظهار داشت: روزنامه‌نگار تراز انقلاب، با آگاهی از اصول و مصلحت نظام، نه تنها قادر به تحلیل درست در حوزه‌های مختلف جامعه است، بلکه توانمندی برجسته در تشخیص دشمنان نظام را نیز داراست. این توانمندی او را به یک تحلیل‌گر ماهر و انتقادی در حوزه‌های گوناگون جامعه تبدیل کرده و نقدهای سازنده‌ای را ارائه می‌دهد.

گنجی در ادامه تصریح کرد: قلم این گروه، اقناع‌گر و از همه مهمتر به نوآوری سوق دارد، در واقع نوآوری و استدلال از منظر قلم، موضوع و زمان‌شناسی از مهمترین ویژگی‌های روزنامه‌نگار تراز انقلاب محسوب می‌شود.

وی به تسلط گسترده روزنامه‌نگاران تراز انقلاب به چارچوب‌ها و مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: مواضع این گروه با دشمن هیچ‌گاه یکسان نخواهد بود. همچنین ناهمسویی با دشمن، جزء اعلام مواضع این گروه است.

گنجی به سه اصل اساسی برای روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اشاره کرد و تأکید کرد: اخلاق، انصاف و تقوا باید به عنوان اصول حاکم در کارهای یک روزنامه‌نگار تراز انقلاب حائز اهمیت باشند. این سه اصل در هر نوشتار و عملکرد، باید ساری و جاری باشد.

مدیرمسئول سابق روزنامه‌ جوان خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های روزنامه‌نگاران تراز انقلاب، تعهد به اصول اخلاقی و شرعی بوده و همواره در تعامل با مخاطبان خود، از حفظ آبروی شخصی خود بهره می‌برند. این تعهدات اخلاقی نه‌تنها در برخورد با مسائل عمومی بلکه در تمامی ابعاد روزنامه‌نگاری آنها نمایان است.

گنجی در خاتمه گفت: روزنامه‌نگاران تراز انقلاب با افشای حقایق و رعایت اصول انقلابی، در شرح و تبیین مواضع خود در مقابل دشمنان نظام ایستاده وهرگز از تصمیمات خود فاصله نمی‌گیرند. این تعهد به حفظ آبرو و اصول انقلابی نظام در کنار نوآوری در زمان‌بندی و موضوع‌بندی اخبار، روزنامه‌نگاران تراز انقلاب را به شاخصی برجسته در فضای رسانه‌ها تبدیل کرده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *