ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

محکومیت حسین شریعتمداری در دادگاه

1 دقیقه خوانده شده
حسین شریعتمداری در دادگاه به دلیل توهین به جمعیت امام علی و شارمین میمندی نژاد محکوم شد.
محکومیت حسین شریعتمداری در دادگاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پرسون؛ یک وکیل دادگستری از محکومیت حسین شریعتمداری در دادگاه به دلیل توهین به جمعیت امام علی و شارمین میمندی نژاد خبر داد.

رضا شفاخواه وکیل دادگستری در صفحه توییترش خبر داد: طبق ابلاغ دادنامه در روز جاری، آقای شریعتمداری به جرم توهین به ‎جمعیت امام علی و ‎شارمین میمندی نژاد مجرم شناخته و محکوم شد.

گفتنی است حسین شریعتمداری متولد ۱۳۲۶ دماوند محله درویش است. پدربزرگش حاج سیف‌الله شریعتمداری «عالمی عامل، خطیبی ماهر و سخنوری صاحب نفس» بوده‌است. او تا همین امروز در دماوند به «حسین شریعت» شهرت دارد. وی روزنامه‌نگار ایرانی اصول‌گرا و مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان از ۱ دی ۱۳۷۲ (از سوی رهبر جمهوری اسلامی ایران) است. قبل از او سید محمد اصغری، این سمت را بر عهده داشت که استعفا داد. از سازندگان برنامه هویت که به گفتگو با روشنفکران می‌پرداخت. روزنامه کیهان در دهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری از محمود احمدی‌نژاد حمایت نمود و در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری حامی اصلی اصولگرایان در مقابل کاندیدای اعتدالگرایان حسن روحانی بود. شریعتمداری در سال ۱۳۹۳ نشان جهادگر عرصه فرهنگ و هنر دریافت کرده‌ است. مجله نیوزویک در سال ۲۰۰۹ او را در رتبه هفدهمین فرد قدرتمند ایران، قرار داد.

محکومیت حسین شریعتمداری در دادگاه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *