ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی وزیر خارجه از برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

1 دقیقه خوانده شده
وزیر امور خارجه کشورمان، برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران رسانه‌های کشور تبریک گفت. امیر عبداللهیان اظهار داشت: پیشبرد روابط خارجی، بدون حضور شاداب و کمک رسانه‌ها میسر نیست.
قدردانی وزیر خارجه از برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران
وزیر امور خارجه کشورمان، برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران رسانه‌ های کشور تبریک گفت. امیر عبداللهیان اظهار داشت: پیشبرد روابط خارجی، بدون حضور شاداب و کمک رسانه‌ ها میسر نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی معاونت رسانه‌ ای و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حسین امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، نوشت: برگزاری موفق “بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران” را به همه اصحاب رسانه و دست‌ اندرکاران فعال در این اجتماع بزرگ رسانه‌ ای کشور، صمیمانه تبریک می‌گویم.

او در ادامه آورده است: ‏علی‌ رغم میل باطنی، به علت سفر خارجی، توفیق حضور در این رویداد بزرگ رسانه‌ ای را نداشتم؛ اما گزارشی از استقبال ویژه مخاطبان و مشارکت فعال رسانه‌ های خارجی و داخلی دریافت کردم که مایه خرسندی و امیدواری است. ‏من و همکارانم در وزارت امور خارجه، رسانه را به معنای واقعی بخش مهم سیاست خارجی و روابط بین‌ الملل می‌ دانیم. ‏باور داریم، در دنیای امروز و عصر شتابان و پویای ارتباطات، پیشبرد روابط خارجی، بدون حضور شاداب و کمک رسانه‌ ها میسر نیست.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15563

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *