ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی نماینده قوه قضائیه از حسین انتظامی

1 دقیقه خوانده شده
قدردانی نماینده قوه قضائیه از حسین انتظامی

نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات، با قدردانی از حضور موثر حسین انتظامی در دوره‌های پیشین گفت‌: انتظامی فردی آگاه و متخصص در حوزه رسانه‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ قاضی ناصر سراج سه شنبه شب در بازدید از ستاد انتخابات هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت، با قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات به خصوصیات شخصیتی و حرفه ای حسین انتظامی اشاره کرد و افزود: ما تمایل داشتیم با توجه به اشراف او به موضوع، در این دوره از انتخابات هم حضور داشته باشند. چرا که وی هم مدیر رسانه‌های بزرگ و موثر بوده و هم اصحاب مطبوعات به خوبی ایشان را می‌شناختند.

نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات در عین حال تاکید کرد: مدیر رسانه های بزرگ به انتظامی اعتماد داشتند اما به هرحال وی تمایلی به حضور در برای این دوره انتخابات نداشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت، جایگاه ویژه صنفی دارد، تصریح کرد: منتخب نماینده مدیران مسئول باید شایستگی نمایندگی اصحاب رسانه را در این هیات فراقوه ای داشته باشد.

هجدهمین انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار برای انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.

هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه آغاز و لحظاتی پیش با توجه به نرسیدن به حد نصاب به دور دوم موکول شد.

نوبت دوم انتخابات پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۹ در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.

تعداد چهار هزار و ۴۴ نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که فهرست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

برگزاری این دوره از برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی به افزایش مشارکت به بالاترین حد و حضور حداکثری مدیران مسئول منجر شد.

اطلاع رسانی جامع، پخش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها، ایجاد صفحات اختصاصی انتخابات و پخش از طریق وب را از دیگر ویژگی‌های این دوره انتخابات شمرده می شود.

قدردانی نماینده قوه قضائیه از حسین انتظامی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *