ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فلاحی در دیدار با هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام عنوان کرد: پیگیری مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران استان

1 دقیقه خوانده شده
عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس در دیدار با هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام از پیگیری مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران استان و پیگیری عدم اجرای قانون هفتاد به سی، در دادن آگهی به نشریات محلی خبر داد.
فلاحی در دیدار با هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام عنوان کرد: پیگیری مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام که در خصوص کم شدن بودجه فرهنگی و بودجه رسانه برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان در پیگیری مطالبات مردم استان، گفت: رسانه‌ها هم در توسعه یافتگی و هم در توسعه نیافتگی جوامع نقش دارند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: نداشتن پیوست رسانه‌ای در طرح‌ها و برنامه‌ها یکی از ضعف‌های عمده ماست و طرحهای بزرگی چون طرح صیانت، مذاکرات برجام، بودجه و… چنانچه پیوست رسانه‌ای مناسب می‌داشتند، هم مردم اقناع می‌شدند و هم فرصت تخریب به دشمن داده نمی‌شد.

وی افزود: ما به کمک افرادی که به رسالت قلم و وظیفه خبرنگاری باور دارند نیاز داریم و اصحاب رسانه بسیاری از مسائل را که مسئولین توان حل آنها را ندارند، حل کرده‌اند و جلوی زیاده خواهی بسیاری از مسئولان را گرفته‌اند.

فلاحی بیان کرد: ضروری است رسانه‌های استان مسائل و مشکلات را رصد کنند که چه کسانی مانع توسعه استان هستند و با رصد و روشنگری خود به نمایندگان در بالا بردن سطح اعمال نظارت آن‌ها در جامعه کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: درخواست برای افزایش بودجه رسانه، تشکیل شورای حل اختلاف رسانه، لحاظ شدن سهم سه برابری ضریب کیفیت برای نشریات مناطق محروم، تفکیک بودجه رسانه‌های محلی از نشریات سراسری، عدم اجرای قانون هفتاد به سی در دادن آگهی به نشریات محلی، عدم اختصاص ردیف بودجه برای رسانه در ستاد کرونا، مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران خصوصا زنان خبرنگار استان از اهم مطالبات مطرح شده توسط هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان بود که در این جلسه مطرح شد که قول پیگیری در خصوص مطالبانت مطرح شده داده شد.

فلاحی در دیدار با هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام عنوان کرد: پیگیری مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران استان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *