د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فرماندار اسلامشهرعنوان کرد: نقش آفرینی خبرنگاران در حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰

1 دقیقه خوانده شده
فرماندار اسلامشهر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در ایجاد شور و هیجان انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 نقش آفرینی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر؛ مسعود مرسلپور که در جمع خبرنگاران شهرستان سخن می گفت ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه و خالصانه اصحاب رسانه در انعکاس مسائل و مشکلات مردم و همچنین تشریح اقدامات صورت گرفته توسط ادارات و دستگاههای اجرایی در سال ۹۹ گفت: خبرنگاران در رفع کاستی و مشکلات جامعه موثر هستند و بسیاری از مواردی که توسط این عزیزان مطرح می شود مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش های رسانه های معاند و ضد انقلاب جهت مایوس کردن مردم از آینده کشور و سرد کردن فضای انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: خبرنگاران در کنار انعکاس کمبودها، خدمات ارائه شده و اقدامات مثبت امیدآفرین را بیش از گذشته در جامعه منتشر کنند.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه از انتقاد سازنده، اطلاع رسانی شفاف بدون ستیزه جویی و تخریب استقبال می کنیم، افزود: حفظ آبروی افراد را باید مراعات کنیم متاسفانه در فضای مجازی به سادگی برخی افراد حقیقی و حقوقی آماج تهمت و افترا قرار می گیرند.
مرسلپور خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری و همراهی خبرنگاران شهرستان و تلاش پلیس فتا از ادامه فعالیت افرادی که با هویت های جعلی در فضای مجازی به تشویش اذهان عمومی می پردازند جلوگیری شود.
وی در پایان درخصوص شکایت یکی از مدیران شهر چهاردانگه از یکی از خبرنگاران نیز اظهار داشت: همانگونه که بارها تاکید شده مدیران ادارات نباید از خبرنگاران به دلیل انتقاد از عملکردشان شکایت کنند و این موضوع نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار اسلامشهرعنوان کرد: نقش آفرینی خبرنگاران در حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *