ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و چهارمین نشست فعالان سواد رسانه‌ای کشور، هفت اسفند ماه ۱۴۰۲ به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
فراخوان پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور منتشر شد

پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی و چهارمین نشست فعالان سواد رسانه‌ ای کشور، هفت اسفند ماه ۱۴۰۲ به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ «کودک و خانواده در فضای مجازی» موضوع محوری پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی است که با مشارکت دانشگاه‌ ها، انجمن‌ های تخصصی و دانش‌ آموختگان حوزه رسانه برگزار می‌ شود.

ارتقای حس مسئولیت‌ پذیری نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، طلاب و فعالان اجتماعی در حوزه تولید دانش سواد رسانه‌ ای به شکل بومی و تبدیل آن به یک مهارت عمومی، معرفی فرصت‌ها و تهدیدهای رسانه‌ های جمعی، رسانه‌ های دیجیتال و بازی‌ های رایانه‌ ای از طریق آگاهی‌ بخشی و توانمندسازی برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌ ها و مخاطرات به ویژه برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ ها در فضای مجازی و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای افزایش مهارت‌ های عمومی در زمینه استفاده از رسانه‌ های جمعی، رسانه‌ های دیجیتال و بازی‌ های رایانه‌ای، اهداف برگزاری این همایش است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه صاحب‌ نظران، دانشجویان و استادان ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی، انجمن‌ ها، تشکل‌ ها، فعالان حوزه سواد رسانه‌ ای و فعالان زیست بوم کودک و نوجوان کشور دعوت می‌ کند با ارسال مقاله در این رویداد علمی مشارکت کنند.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله به «پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ ای و اطلاعاتی کشور» می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی فراخوان همایش را دریافت کرده و قوانین مربوط به آن را مطالعه کنند.

بنا بر این گزارش مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه مجازی این همایش ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ و متن کامل مقالات ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14991

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *