ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان مقاله هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

1 دقیقه خوانده شده
این کنفرانس یک رویداد شبکه‌ای عالی با حضور قوی مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر حوزه‌های مرتبط خواهد بود و فرصتی را برای دانشگاهیان، صاحب‌نظران، حرفه‌ای‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برای ملاقات و تبادل ایده و اطلاعات فراهم می‌کند. 
فراخوان مقاله هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه؛ هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR 2022) یک برنامه تخصصی غنی روابط‌عمومی را ارائه می‌دهد که در مورد وضع فعلی و آینده “استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط‌عمومی” بحث می‌کند و در یک جلسه تخصصی، کم و کیف “آینده ارتباطات و روابط‌عمومی در آسیا و جهان” با استناد به آخرین تحقیقات صورت گرفته در این حیطه را نیز ارائه می‌دهد. همچنین در همین راستا دو جلسه تخصصی مجزا شامل سخنرانی‌ها و مقالات حرفه‌ای در خصوص این دو موضوع برگزار خواهد شد که توسط یک کمیته علمی که هم از طرف دانشگاه و هم از طرف جامعه روابط‌عمومی ایران و هم تشکل‌های این حوزه حمایت می‌شود، بررسی، انتخاب و پیشنهاد می‌شود.

با توجه به همه‌گیری کووید-۱۹، هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 2022) به صورت محدود (هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ زمان) برگزار می‌شود.

این رویداد با “نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” (IRAN DF 1400) در روز سه‌شنبه، سوم اسفند ۱۴۰۰ توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی(IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS) و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) همراه خواهد بود.

فراخوان مقاله

استانداردها نقش کلیدی در موفقیت صنعت ارتباطات ایفا می‌کنند. این کنفرانس به عنوان بستری برای ارائه و بحث در مورد موضوعات مرتبط با استانداردها در زمینه روابط‌عمومی و ‌همچنین ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال اخیر خواهد کرد.

استانداردها چیست؟

استانداردها زبان مشترکی را برای ارائه دهندگان تحقیق/ اندازه گیری، مشتریان و آژانس‌ها فراهم می‌کنند. بنابراین، آنها امکان مقایسه، افزایش قابلیت اطمینان، ارتقای کارایی و اعتبار بیشتر را برای روابط‌عمومی فراهم می‌کنند.

فرصت‌های ارائه

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از مقالات تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.

مقالات پذیرفته شده و ارائه شده در “کتاب مجموعه مقالات کنفرانس” منتشر می‌شود و همچنین اخبار آن در چند مرحله به سایر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ارسال می‌شود. برخی مقالات منتخب علاوه بر انتشار در شماره ویژه “فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی”، در “کتاب سال روابط‌عمومی ایران” (انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران) نیز منتشر خواهد شد. ۳۰ بهمن آخرین مهلت ارسال مقاله است.

فراخوان نخستین جشنواره مردم‌داری ایران

نخستین جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط‌عمومی‌ها، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور در دو بخش “مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران” و”جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران” برگزار می‌شود.

کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در “نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت کنفرانس و جشنواره به نشانی https://kpri.ir ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

فهرست مدال‌های روابط‌عمومی ایران

– مدال روابط‌عمومی بین‌المللی

– مدال ملی مردمداری

– مدال ملی مدیران ارتباط‌گر

– مدال ملی روابط‌عمومی سرآمد

(مدال روابط‌عمومی ایران) – مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی

– مدال ملی روابط‌عمومی صنعتی

– مدال ملی روابط‌عمومی خلاق

– مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی

– مدال ملی کارشناس برترروابط‌عمومی ایران

فهرست جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران

– جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی

– جایزه ویژه برنامه‌ریزی

– جایزه ویژه مدیریت انتشارات

– جایزه ویژه مدیریت تبلیغات

– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون سازمانی

– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک

– جایزه ویژه مدیریت روابط‌ رسانه‌ای – جایزه ویژه مدیریت تشریفات

– جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران

– جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی

– جایزه ویژه کار خلاقانه

– جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی

– جایزه ویژه قلب طلایی (نوعدوستی)

فراخوان مشارکت در انتشار ویژه‌نامه کنفرانس و جشنواره

“فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی” در آبان ماه ۱۳۸۰ با روش تحلیلی- آموزشی و انتقادی پا به عرصه حیات گذاشت. این فصلنامه تاکنون تلاش نموده است به یکی از وسایل عمده عرضه و انتقال تحقیقات علمی و تبادل مستمر آگاهی‌ها و دستاوردهای علمی و یکی از مراجع مهم در تازه‌ها و تحقیقات روابط‌عمومی درآمده و مورد تایید و استقبال صاحب نظران قرار گیرد.

گسترش و نفوذ فرهنگ روابط‌عمومی، تجزیه و تحلیل شرایط، ارایه راه‌حل‌های مناسب، نقد عملکردها، ارایه مباحث کاربردی و طرح و نشر ایده‌ها، الگوها و نظریه‌های نو و تولید دانش جهت غنا و استقلال ادبیات روابط‌عمومی و موضع‌گیری نسبت به تحریف‌های حرفه‌ای و نقض استانداردها و مقررات تخصصی از جمله اهداف انتشار فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی است.

تلفن‌های تماس: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir

ایمیل: info@kpri.ir

الهه اردلانی

برگرفته از شارا

فراخوان مقاله هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *