ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان مسابقه شعار و طراحی پوستر جشنواره فرامرزی غرب کشور منتشر شد

1 دقیقه خوانده شده
دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جدار مرزی غرب و شمال غرب کشور از انتشار فراخوان مسابقه طراحی پوستر و پیشنهاد شعار برای برگزاری این جشنواره خبر داد.
فراخوان مسابقه شعار و طراحی پوستر جشنواره فرامرزی غرب کشور منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ وحید نیشابوری اظهار داشت: از تمامی اساتید، طراحان و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان مسابقه دعوت می شود با در نظر گرفتن موضوع و اهداف جشنواره ضمن طراحی پوستر در این رویداد مهم فرهنگی مشارکت نمایند.

وی افزود: همچنین برای شرکت در این فراخوان مسابقه ضروری است طراحان ابتدا شرایط و مقررات شرکت در مسابقه را به صورت کامل مطالعه و در صورت تایید، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و آن را با آثار خود به ایمیل دبیرخانه به آدرس pressfestivalksh@gmail.com ارسال نمایند.

نیشابوری تصریح کرد: خانه مطبوعات کرمانشاه برای افراد برگزیده نفر اول ۳۰ میلیون ریال کارت هدیه، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال کارت در نظر گرفته است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جدار مرزی غرب و شمال غرب کشور در ادامه گفت: شروع ثبت‌نام و ارسال آثار ۲۱ مهرماه و آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ به نشانی کرمانشاه- میدان آیت الله جلیلی – مجتمع فرهنگی هنری وحدت – دبیرخانه دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران خواهد بود.

نیشابوری همچنین از خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و همکاران حوزه اطلاع‌رسانی خواست شعار پیشنهادی خود را حداکثر در یک جمله کوتاه که دربرگیرنده اهداف جشنواره باشد تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ از طریق ایمیل به آدرس pressfestivalksh@gmail.com و یا پیامک و واتساپ به شماره (۰۹۲۲۴۰۹۹۲۶۰) و آی دی تلگرام @pressfestivalksh ارسال کنند.

او هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای استان‌های منطقه، فراهم آوردن زمینهٔ رقابت سالم در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی رسانه‌های منطقه، گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه‌ای بین استان‌های مرزی کشورهای ایران، عراق و ترکیه، توسعه‌ و امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی در منطقه، تقویت فضای همدلی و همگرایی بیشتر بین استان‌های جدار مرزی سه کشور همسایه، تقویت دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در راستای هم افزایی سازنده با کشورهای همسایه را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

وی توضیح داد: دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ویژه استان‌های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران شامل کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خوزستان و استان‌های اربیل، سلیمانیه، حلبچه، دیالی، واسط، میسان و بصره عراق و استان های آغری، ایگدیر، وان و حاکاری ترکیه با ایران ۹ و ۱۰ اسفند ماه سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری اینترنتی اردیبهشت ۱۳۹۵در ایلام برگزار شد.

فراخوان مسابقه شعار و طراحی پوستر جشنواره فرامرزی غرب کشور منتشر شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *