ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان ثبت‌نام و انتخاب اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر اصفهان

1 دقیقه خوانده شده
فراخوان ثبت نام و انتخاب اهالی رسانه در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان منتشر شد.
فراخوان ثبت نام و انتخاب اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر اصفهان

فراخوان ثبت نام و انتخاب اهالی رسانه در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصحاب رسانه برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر و چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان می‌توانند تا ۱۱ بهمن برای ثبت نام و دریافت کارت جشنواره اقدام کنند.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به آدرس اینترنتی https://isfahan.farhang.gov.ir/fa/resane1 مدارک لازم را بارگذاری کنند.

گفتنی است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان واحد استانی وزارت مورد اشاره، مسوول رسیدگی به امور فرهنگی و هنری در گستره جغرافیایی استان است. مؤلفه‌هایی چون گسترش فعالیت‌های قرآنی، انتشار کتاب، امور چاپخانه‌ها، مؤسسات فرهنگی هنری چند منظوره و تک منظوره، انجمن‌ها و فعالیت‌های ادبی، مطبوعات و رسانه‌ها، امور تبلیغات و آگهی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سینما و هنرهای وابسته و نیز عرضه و فروش محصولات فرهنگی مهم‌ترین موضوعاتی هستند که این اداره کل در ارتباط با آنها وظایف حمایتی، هدایتی و نظارتی خود را به انجام می‌رساند. علاوه بر آنچه که گفته شد راهبری و هماهنگی امور متفاوت فرهنگی (به صورت عمده در قالب دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان) توسط این اداره کل صورت می‌گیرد. این اداره کل در حال حاضر سه معاونت تخصصی را پوشش می‌دهد؛ معاونت اداری مالی، معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی و نیز معاونت امور هنری و سینمایی. علاوه بر این ساختارها مجموعه های دیگری چون دفتر امور قرآنی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، دبیرخانه کتابخانه‌های عمومی استان و بسیاری ساختارها و کارگروه‌های دیگر به عنوان زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فعالیت دارند. به عنوان ساختارهای شهرستانی در حال حاضر بیست و سه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان‌های استان به ارائه خدمات اشتغال دارند که بخش وسیعی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته با فعالیت بیش از نیمی از پرسنل تحت پوشش توسط این ادارات عینیت می‌یابد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15215

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *