ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های خلاق، فناور و دانش‌بنیان حوزه رسانه

1 دقیقه خوانده شده
بخش ویژه نوآوری و فناوری‌های نوین حوزه رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برپا می‌شود.
فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های خلاق، فناور و دانش‌بنیان حوزه رسانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانه‌های جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آن‌ها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصه‌ای را برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان می‌طلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند.
بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران»، نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات – این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

این نمایشگاه در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد. شرکت های متقاضی می‌توانند جهت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه از طریق لینک pressexpo.ir/logout?view=registration نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
– ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۳۱۷۰۵۸، تلفکس ۸۸۳۱۹۵۳۹- ۰۲۱ و پیام‌رسان بله به شماره ۰۹۱۹۹۷۸۴۶۹۷ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگوی سوالات است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15227

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *