ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شهرستان‌های البرز مراسم روز خبرنگار را ویژه برگزار کنند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، طبق روال هر سال در هر شهرستان، فرمانداران یا همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ها از خبرنگاران حوزه تحت پوشش خود تجلیل بعمل می آورند.
ابلاغ آئین‌نامه محل تاسیس دفاتر مطبوعاتی به اصحاب رسانه البرز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، طبق روال هر سال در هر شهرستان، فرمانداران یا همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ها از خبرنگاران حوزه تحت پوشش خود تجلیل به عمل می آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ سعید جابری انصاری با اعلام این خبر افزود: رسانه‌ ها در تحقق جهاد تبیین نقش روشنگری و مطالبه گری دارند و با قلم زدن‌ های خود تبیین در معنای واقعی را رقم می‌زنند.
وی مأموریت ذاتی رسانه را تبیین و روشنگری در راستای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: رسانه‌ ها افسران جنگ نرم هستند و در جنگ ترکیبی دشمن و در تقابل با غول های رسانه‌ ای باید هوشمندانه عمل کنند.
جابری انصاری خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از یکسال تلاش رسانه های همیشه در صحنه است. این هفته را گرامی می داریم و از فرمانداران شهرستان ها در سراسر استان خواسته ایم با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ها طبق روال هر ساله به نحو شایسته ای از زحمات خبرنگاران حوزه خود تجلیل و قدردانی به عمل آورند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *