پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شهادت مدیر دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه «منتصر مصطفی الصواف»، مدیر دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه را تسلیت گفت.
شهادت مدیر دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه «منتصر مصطفی الصواف»، مدیر دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پیام علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «سردار کاراگؤز» مدیرکل و رئیس هیأت مدیره خبرگزاری آناتولی ترکیه آمده است:

جناب آقای سردار کاراگؤز
مدیرکل محترم و رئیس هیأت مدیره خبرگزاری آناتولی

شهادت مظلومانه مدیر دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه، گواه محکم دیگری بر تکثر روحیه آزادی‌خواهی و حقیقت‌طلبی اصحاب رسانه علیه رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی بود.

بدون تردید، خیزش‌های بزرگ انسانی و شکستی که امروز علیه این رژیم اشغال‌گر در نزد افکار عمومی جهانی صورت گرفته و دامنه و عمق آن از حماسه «طوفان‌الاقصی» بسیار فراتر رفته است، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های همکاران عزیز رسانه‌ای‌مان در سرتا سر دنیا است که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ».

هم‌اکنون به تکرار شاهد آن هستیم که کشتار بی‌رحمانه خبرنگاران و حملات وحشیانه به مردم بی‌پناه غزه، بی‌توجه به مصونیت‌های حقوقی و نقض آشکار حقوق بشر، برای جلوگیری از اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف صورت می‌گیرد.

نمونه آن شهادت مرحوم «منتصر مصطفی الصواف»، مدیر دفتر خبرگزاری آناتولی و هفتاد و دومین شهید خبرنگار پس از آغاز تهاجم بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه است؛ اتفاق تاسف‌برانگیزی که برای دیگر بار نشان داد که سران صهیونیستی نه تنها به هیچ یک از معیار‌های انسانی و بین‌المللی اعتقادی ندارند، بلکه این جنایات را به پشتوانه آمریکا و کشور‌های غربی همسو انجام می‌دهند و نگران پاسخگویی به احدی در برابر جنایات هولناک خود نیز نیستند.

با اینکه کشتار هدفمند خبرنگاران برای جلوگیری از برملا شدن جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم نوار غزه است، اما خبرنگارانی، چون شهید الصواف توانستند صدای خروش مردم مظلوم فلسطین به جهانیان باشند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14753

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *