ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شمار شهدای خبرنگار جنگ غزه به ۱۳۶ نفر رسید

1 دقیقه خوانده شده
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای از شهادت ۳ خبرنگار دیگر در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. با این حساب، شمار شهدای خبرنگار غزه به 136 نفر افزایش یافت.
شمار شهدای خبرنگار جنگ غزه به ۱۳۶ نفر رسید
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ ای از شهادت ۳ خبرنگار دیگر در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. با این حساب، شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۶ نفر افزایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا؛ منابع فلسطینی از شهادت صد و سی و ششمین خبرنگار فلسطینی در غزه از آغاز جنگ در این باریکه خبر می‌ دهند.
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ ای از شهادت ۳ خبرنگار دیگر در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد؛ بنا بر این گزارش، محمد الریفی که بر اثر بمباران میدان الکوی در جنوب شرق غزه زخمی شده بود و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
هم چنین عبدالرحمن صایمه در بمباران اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه به شهادت رسید.
از سوی دیگر، محمد عماد عیسی مجری برنامه‌ های مذهبی شبکه ماهواره‌ ای قدس که در بمباران غزه همراه با خانواده‌ اش به شهادت رسید.
لازم به توضیح است با شهادت این سه خبرنگار (محمد الریفی، عبدالرحمن صایمه و محمد عماد عیسی) شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۳۶ نفر افزایش یافت.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *