س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

سفر خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد به حرم رضوی با چاشنی برنامه‌های متنوع

1 دقیقه خوانده شده
سفر به مشهد به خاطر وجود مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آرزوی هر مسلمان دلداده اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که با محوریت بسیج رسانه و همکاری برخی نهادهای اجرایی کهگیلویه و بویراحمدی زمینه آن هم اینک برای خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمدی و خانواده های آنان فراهم شد.
سفر خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد به حرم رضوی با چاشنی برنامه‌های متنوع

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مسوولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد که در دی ماه امسال سفر راویان پیشرفت، راهیان نور را برای اهالی رسانه تدارک دیده بود این بار با پیش بینی سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس در تلاش است تا به ایجاد روحیه نشاط بین خبرنگاران کمک کند.

سفر به شهری به رنگ معنویت در کنار صدها اثر تاریخی، فرهنگی، دیدنی و طبیعی، دل انگیز و خاطره ساز میتواند زمینه ساز نشاط برای اهالی رسانه به عنوان کسانی که به شغلی سخت و پراسترس اشتغال دارند خواهد بود.

سفر به سرزمین خورشید خراسان آنقدر برای اهالی رسانه و قلم شیرین و خاطره انگیز است که از لحظه ای که آنان عازم این سفر شدند دفتری با هزاران برگ خاطره خوش و فراموش نشدنی برایشان رقم می خورد.

برگ هایی از خاطراتی که چه در زیارت، چه در سیاحت و چه در تجربه غذاهای خوشمزه در اعماق ذهن و روح انسان ماندنی می شود.

عزیمت ۹۰ نفر به مشهد مقدس

کاروان زیارتی اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بدرقه جمعی از مسئولان عازم مشهد مقدس شدند.

استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه و بسیج رسانه ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش از جمله نهادهایی هستند که در انجام این سفر معنوی همکاری کردند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در آئین بدرقه خبرنگاران برای زیارت مشهد مقدس گفت: ۹٠ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف و خانواده آنان راهی سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

سرگرد عباس رضایی افزود بر اساس هدفگذاری انجام شده با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد کاروان زیارتی خانواده‌های خبرنگاران استان عازم مشهد مقدس شده اند.

رضایی از همکاری استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و معدن، اقتصاد و دارایی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی با بسیج رسانه برای تحقق این سفر قدردانی کرد و افزود: در قالب این سفر زیارتی پوشش هفت روزه میزبانی از زائران پیش بینی شده است.

رضایی تقویت ظرفیت‌های حمایتی از اصحاب رسانه را ضروری دانست و بیان کرد: توسعه آموزش‌ها و برنامه‌های فرهنگی برای خبرنگاران استان در دستور کار است.

دیگر برنامه های دولت از خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین مسکن برای خبرنگاران واجد شرایط این استان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

امین درخشان اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان و اصحاب رسانه واجد شرایط از مزایای نهضت مسکن ملی بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۵۰ رسانه در حوزه‌های مختلف خبری فعالیت می کنند.

درخشان توانمند سازی اهالی رسانه‌ها را اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی سازماندهی مطلوبی در این زمینه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره های ابوذر و خبر خوب از دیگر برنامه های دولت برای حمایت از خبرنگاران استان است تا نخبگان و برترین این عرصه معرفی شود.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15093

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *