ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

سرپرست شهرداری تهران: سرپرست موسسه همشهری موقت است

1 دقیقه خوانده شده
سرپرست روزنامه همشهری مشکل شخصی داشتند و نمی توانستند به کار ادامه دهند و هیات مدیره همشهری با بررسی صورت گرفته فردی را به صورت موقت برای ادامه سرپرستی تعیین کردند.
سرپرست شهرداری تهران: سرپرست موسسه همشهری موقت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از عصر ایران؛ سرپرست شهرداری تهران نحوه انتصاب سرپرست موسسه همشهری را تشریح کرد.

علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتصاب سرپرست موسسه همشهری براساس نظر ایشان بوده یا آقای زاکانی گفت: سرپرست روزنامه همشهری مشکل شخصی داشتند و نمی توانستند به کار ادامه دهند و هیات مدیره همشهری با بررسی صورت گرفته فردی را به صورت موقت برای ادامه سرپرستی تعیین کردند. طبیعتاً تمامی انتصابات بعد از حضور شهردار تهران، آقای زاکانی انجام خواهد شد.

وی درباره تذکر آقای امانی مبنی بر برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گفت: تذکرات شورا به صورت مکتوب به دست ما می رسد و در فرایند تطبیق با ضوابط بررسی و پاسخ مقتضی را به شورا ارسال می کنیم.

جاوید درباره گزارش های ارائه شده در صحن شورا که بعضا تکراری است اظهار کرد: از آنجایی که جلسات اول شکل گیری شورای شهر است معاونین در صحن شورا حضور پیدا می کنند و گزارش ارائه می دهند. کمیسیون های تخصصی شورا تازه شکل گرفته است و این موضوعات در کمیسیون ها بررسی می شود و در فرایند آتی نتایج همفکری اعضای مختلف شورا با حضور معاونین پیگیری خواهد شد.

گفتنی است مؤسسه همشهری فعالیت خود را با انتشار روزنامه همشهری در روز ۲۴ آذر سال ۱۳۷۱ آغاز کرد. این روزنامه با اتکاء به نوآوری‌های همه‌جانبه نقطه عطفی در روزنامه‌نگاری حرفه‌ای ایران شد و اکنون به یک نهاد مطبوعاتی عظیم و چندرسانه‌ای تبدیل شد‌ه است.

سرپرست شهرداری تهران: سرپرست موسسه همشهری موقت است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *