ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

سرپرست خانه مطبوعات یزد معرفی شد

1 دقیقه خوانده شده
رییس هیات مدیره خانه مطبوعات یزد گفت: امین سامعی با تصمیم اعضای هیات مدیره تا انتخاب رییس این نهاد سرپرستی این مجموعه را بر عهده دارد.
سرپرست خانه مطبوعات یزد معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ کاظم صادقپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرزاد فیضی مدیر قبلی خانه مطبوعات به دلیل مشغله کاری از سمت خود استعفا کرد که مورد پذیرش اعضای هیات مدیره قرار گرفت .

وی ادامه داد: تمامی افرادی که علاقه مند پذیرش این مسئولیت هستند می‌توانند طبق مقررات آمادگی خود را به این مجموعه اعلام کنند که درخواست های آنها بررسی و اقدام می شود.

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد در نشستی ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۷ فرزاد فیضی را به عنوان مدیر جدید این موسسه فرهنگی، صنفی و غیردولتی انتخاب کردند.

اعضای هیات مدیره این موسسه با قدردانی از تلاش های علی محمد میرحسینی، با استعفای وی موافقت و فیضی را به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های یزد انتخاب کردند.

فعالیت پنجمین دوره هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد از دهم خرداد ۱۳۹۶ و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استان‌ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir آغاز شد.

امین سامعی یکی از  اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و فعال رسانه ای گفت: هم‌اکنون حدود ۲۰۰ نفر عضو اصلی و افتخاری این نهاد هستند.

سرپرست خانه مطبوعات یزد معرفی شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *