ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ساماندهی عضویت اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل

1 دقیقه خوانده شده
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل از ساماندهی وضعیت اعضای خانه به منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات به اعضای فعال خبر داد.
انتشار مجدد فراخوان حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در بخش فرهنگ و هنر و رسانه

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل از ساماندهی وضعیت اعضای خانه به منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات به اعضای فعال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ مصطفی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: در جلسه هیات مدیره که با دستور ساماندهی عضویت اعضای خانه به منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات به اعضای فعال برگزار شد، تمامی پرونده‌های مربوط به متقاضیان عضویت در خانه بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در پرتال خانه مطبوعات و بندهای مربوط به عضویت در اساس‌نامه، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با عضویت خانم‌ها مریم حمداله‌زاده و معصومه عزیزی و آقایان فردین عظیم‌وند و توحید سیف به عنوان «عضو اصلی» خانه مطبوعات و رسانه‌های استان موافقت به عمل آمد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل تصریح کرد: همچنین مقرر شد به صاحبان امتیاز و مدیران مسئول نشریات با نظم انتشار زیر بیست درصد تا پایان شهریور ماه سال آتی مهلت داده شود تا نظم انتشار رسانه خود را حداقل به بالای بیست درصد برسانند.

جمشیدی ادامه داد: در غیر این صورت این افراد و خبرنگاران عضو شده از رسانه‌های مذکور «لغو عضویت» خواهند شد.

وی اظهار داشت: ضمنا فعالیت پایگاه‌های خبری استان نیز مورد رصد و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: از تداوم عضویت اعضایی که از پایگاه‌های خبری غیرفعال در عضویت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هستند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است روزنامه­ نگاران فعال در رسانه های منطقه ­ای یا سراسری، مشروط به آن که دفتر مرکزی رسانه آنها در استان واقع و دارای پروانه فعالیت دفتر رسانه صادره از اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان مربوط باشد، می ­توانند به عضویت خانه مطبوعات آن استان درآیند. همچنین اعضای افتخاری، در صورت تصویب هیئت مدیره می توانند از تسهیلات و خدمات خانه مطبوعات  بهره ­مند شوند، اما امکان نامزدی در انتخابات یا رای دادن به هیات مدیره را ندارند.

خبرنگار: فرناز قنبری

ساماندهی عضویت اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *