ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رپرتاژ آگهی/ ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در محله حسن‌آباد کرج

1 دقیقه خوانده شده
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت گروه جهادی شهید عسگری پویش لبخند احسان در محله حسن آباد کرج برگزار شد.
رپرتاژ آگهی/ ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در محله حسن‌آباد کرج
به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مشارکت گروه جهادی شهید عسگری پویش لبخند احسان در محله حسن آباد کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ سید مهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان البرز در توضیح این پویش گفت: با توجه به بالا بودن هزینه های دندان پزشکی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تهیه مواد اولیه دندان پزشکی و قرار دادن این مواد اولیه در اختیار گروه های جهادی در مراحل مختلف اقدام به ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی در مناطق کمتر برخوردار می‌کند.
وی در ادامه توضیح داد: این چهارمین مرحله اجرای این پویش در استان البرز می باشد که از صبح امروز و به مدت ۲ روز در محله حسن آباد کرج با مشارکت گروه جهادی شهید عسگری در حال انجام می باشد.
گفتنی است با توجه به اینکه خدمات فقط منحصر به دندان پزشکی نبوده و پزشکان جهادی در زمینه های مختلف در این اردوی جهادی خدمات می دهند ، از طریق خانه احسان محله حسن آباد نیز هزینه داروهای مورد نیاز تأمین و داروخانه رایگان مجموعه پزشکی گروه جهادی شهید عسگری نیز خدمات خود را به مردم عزیز ارائه می نماید.
خبرنگار: الناز قنبری

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *