ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» در کرمان به کار خود خاتمه داد

1 دقیقه خوانده شده
آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال باعنوان «مظلوم مقتدر» در چهارمین روز از هفته بسیج، با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات استانداری کرمان برگزار شد.
رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» در کرمان به کار خود خاتمه داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ رویداد تولید محتوای دیجیتال مظلوم مقتدر در پی عملیات طوفان الاقصی و با هدف به تصویر کشیدن کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم غزه و نمایش اقتدار فلسطین در فضای مجازی برگزار شد.

در آیین پایانی رویداد تولید محتوای دیجیتال مظلوم مقتدر از برگزیدگان ۲ بخش مردمی و تخصصی با اهدای لوح و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.

ارسال ۱۰ هزار اثر مردمی به دبیرخانه رویداد مظلوم مقتدر

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال مظلوم مقتدر در این آیین گفت: بیش از ۱۰ هزار اثر مردمی، دانش‌آموزی و دانشجویی به دبیرخانه ارسال که از این تعداد ۳۰۰ اثر حرفه‌ای در قالب کمیک‌موشن، موشن‌گرافیک و پوستر بودند که ۷۰ نفر در بخش‌های مختلف و در سطح ملی و استانی برگزیده شدند.

سرهنگ حسین باقری افزود: استقبال از این رویداد تولید محتوای دیجیتال مظلوم مقتدر بی نظیر بود و افراد در راستای انسجام در تولید محتوا از هر سلیقه و گرایشی در این رویداد شرکت کردند.

وی تاکید کرد: شناخت هنرمندان و استعدادهای تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مهمترین دستاورد برگزاری این برنامه بود.

رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه ای شکست خورد

رویداد تولید محتوای دیجیتال مظلوم مقتدر در کرمان به کار خود خاتمه داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز گفت: دشمنان قبل از عملیات طوفان لاقصی به دنبال اهداف راهبردی بودند که با توجه به پیوند خوب بین میدان و دیپلماسی در داخل کشور به اهداف خود نرسیدند.

رحمان جلالی افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با رهبران مقاومت فلسطین کلیدواژه عملیات مشترک را به‌کار بردند که امروز اتاق عملیات مشترک را در همه گروه های مقاومت می بینیم.

وی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب سال گذشته از جنگ ترکیبی و تهاجم هیبریدی صحبت و به نظم جدید جهانی اشاره کردند، که باید ما به این موارد توجه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی نه تنها شکست رژیم صهیونیستی در جنگ زمینی بود، بلکه دشمن در جنگ رسانه ای و روانی نیز شکست خورد.

وی ادامه داد: شما فعالان رسانه افسران میدان عملیاتی جنگ غزه هستید، زیرا یکی از محورهای جنگ اسرائیل جنگ رسانه‌ای و روانی بود و تمامی کسانی که در رسانه و فضای مجازی فعالیت داشتند، در جنگ رسانه‌ای خوش درخشیدند.

خلق ۱۰ هزار اثر ماندگار هنری حمایت از فلسطین در دنیا

کارشناس مسائل غرب آسیا نیز گفت: امروز باید بدانیم که در حوزه رسانه چه تحولات بزرگی در جریان است و رسانه های مقاومت چه کردند ، برای نخستین مرتبه در طول مبارزه فلسطین با اسرائیل، در این عملیات روایت اول، روایت مقاومت است.

سیدرضا صدرالحسینی افزود: اگر بخش کوچکی از این روایت در جریان جنایات سال‌های گذشته رژیم صهیونستی اتفاق افتاده بود، فلسطین چنین مظلوم نبود.

وی بیان کرد: در این دوره رسانه های مقاومت توانستند بخشی از واقعیت ها را بگویند و در ۹۲ کشور بیش از سه هزار تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و غزه انجام شد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: در ماجراهای ۴۰ روز گذشته در غزه، هنرمندان در نقاط مختلف دنیا بیش از ۱۰ هزار اثر ماندگار برای حمایت از مقاومت ثبت کردند و مجموعه هایی توانستند از بستر رسانه، جنایات ناگوار و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را بیان کنند.
وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک عملیات واکنشی بود اظهار داشت: پس از این عملیات، با مقاومت مردم فلسطین تاب آوری پدید آمده است و امروز رژیم اسرائیل مساجد و کلیساها را هدف قرار می دهد و باید ببینیم که مساجد چگونه این تاب آوری را در مردم غزه به‌وجود آورده اند.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان هم با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: امام راحل با تاسیس بسیج جهان را هدف گرفته بود و امروز می بینیم مقاومت در منطقه حاصل طنین انداز شدن تفکر بسیجی در جهان است.

احمد علیرمضانی افزود: متاسفانه برخی غربگراها هنوز در حالی که نزدیک قله هستیم، یاس و نا امیدی را ترویج می کنند، اما در کشور ما همه از مسئولان و مردم پای کار هستند.

وی با اشاره به عمق جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: فعالان فضای مجازی تولید محتوا را انجام دهند و صدا و سیما هم با بضاعت و امکانات خود از تولیدات این جشنواره و سایر تولید محتواها حمایت می کند.

در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال مظلوم از خانواده شهید سردار محمدعلی‌ الله‌ دادی که در سال ۱۳۹۳ توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسید، تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14696

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *