ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رونمایی از دو پوستر جشنواره مطبوعات و ابوذر در استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
استاندار البرز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره های هفتمین دوره مطبوعات و هشتمین دوره ابوذر استان با تاکید بر لزوم اعتماد سازی و امید آفرینی در جامعه گفت: میزان مشارکت مردم البرز در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ۲۸ درصد بوده که باید این میزان را افزایش دهیم.
رونمایی از دو پوستر جشنواره مطبوعات و ابوذر در استان البرز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایلنا؛ مجتبی عبداللهی در مراسم رونمایی از پوسترهای هفتمین جشنواره مطبوعات استان و هشتمین جشنواره ابوذر که با حضور اصحاب رسانه استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فعالان عرصه رسانه در استان، همواره همراه، همدل و مقتدر، مسیر اطلاع رسانی، امیدآفرینی و تبیین گری را در پیش گرفته اند که این هم افزایی‌های آگاهانه جای قدردانی دارد.

وی گفت: اکنون که دشمنان با ابزارهای پیشرفته و صرف هزینه های هنگفت درصدد نشر اخبار با هدف تفرقه‌افکنی، فتنه گری و رسوخ در افکار عمومی بویژه جوانان دارد، رسانه ها هوشیار و آگاه پای کار ایستاده اند و با اشراف به مسئولیت خطیر خود، فعالیت می‌کنند.

عبداللهی ادامه داد: جای خرسندی دارد که وحدت و همدلی در استان ریشه دوانده و در ابعاد مختلف، کارگشا و موثر واقع شده که می‌توان برگزاری جشنواره‌های مطبوعات و ابوذر را نمودی بر این مدعا دانست.

وی گفت: رسانه های استان نیز همانند مسئولان البرز، جهادی و انقلابی و در سایه وحدت و مودت بدنبال امید آفرینی، تبیین گری و اعتماد افزایی هستند.

استاندار البرز افزود: فعالان فرهیخته عرصه رسانه در استان با حفظ ماهیت مطالبه گری که امانتی از سوی مردم است، مسئولان را مساعدت و همراهی می کنند تا به مشکلات و موضوعات اشراف یابند و به روند رسیدگی به آنها سرعت بخشند.

وی گفت: جای خرسندی دارد که محورهای این جشنواره ها، دغدغه‌های مهم استان و کشور را مورد هدف قرار داده اند و نگاه رسانه ها را به این موضوعات حائز اهمیت، معطوف می کنند.

عبداللهی افزود: انتظار می‌رود در بطن این محور ها، ۳ موضوع غزه و اتفاقات فلسطین، انتخابات، امیدآفرینی و اعتمادافزایی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: از سوی دیگر انتخابات مهم و سرنوشت سازی را در پیش داریم چراکه این دوره مشارکت مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است و متولیان برگزاری باید تمام تلاش خود را برای بسترسازی مناسب متمرکز کنند.

وی گفت: رسانه‌های استان می‌توانند با روشنگری، اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام و انقلاب، اعتمادسازی و امید آفرینی کنند.

عبداللهی افزود: میزان مشارکت مردم البرز در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ۲۸ درصد بوده که باید دست در دست هم دهیم و این میزان را افزایش دهیم.

همچنین در پایان این مراسم، اصحاب رسانه استان با حضور استاندار البرز در تجمعی، اعتراض خود را به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14421

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *