ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رونمایی از تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر در استان ایلام

1 دقیقه خوانده شده
جانشین شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر با الهام گرفتن از رسالت خبری اصحاب رسانه و نماد خبرنگار همیشه در صحنه رونمایی شد.
رونمایی از تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر در استان ایلام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از فارس؛ محمدسجاد صفرپور  گفت: تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر با الهام گرفتن از رسالت خبری اصحاب رسانه و نماد خبرنگار همیشه در صحنه رونمایی و پس از مساعد شدن اوضاع کرونا در استان و با همت و همکاری ارگان‌های مشارکت کننده در این جشنواره اختتامیه باشکوهی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ششمین جشنواره ابوذر استان ایلام که بیش از ۶۵۰ اثر متنی و چند رسانه‌ای از رسانه‌های استان ایلام در قالب‌های تیتر، خبر، گزارش، مقاله، یادداشت، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر، مستند، فیلم کوتاه و عکس دریافت که ۵۰ اثر برگزیده از بین آثار دریافتی منتخب شد.

رونمایی از تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر در استان ایلام1

جانشین شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری ارسال شده که امیدواریم اصحاب رسانه استان ایلام و آثار ارسال شده به مرکز در مرحله کشوری نیز صاحب مقام و کسب رتبه شوند.

وی ادامه داد: در داوری آثار استانی با تشکیل تیم هفت نفره داوری و استفاده از ظرفیت بومی و علمی استان در خصوص داوری و قضاوت آثار دریافتی پس از بررسی اولیه آثار با نمره بالا به صورت ویژه و مجدد جهت عدالت در داوری مورد بررسی مجدد قرار گرفتند که از بین ۶۵۰ آثار رسیده به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی ابوذر ۵۰ اثر با امتیاز بالا به عنوان برگزیدگان استانی منتخب که جهت شرکت در جشنواره کشوری آثار برگزیده به سازمان بسیج رسانه کشور ارسال شد.

رونمایی از تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر در استان ایلام

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *