پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رضایت خبرنگار مطالبه‌گر از مدیر هتاک صمت خراسان رضوی

1 دقیقه خوانده شده
عقیل رحمانی خبرنگار مطالبه‌گر روزنامه قدس در خراسان رضوی که مورد اهانت یکی از مدیران سازمان صمت استان قرار گرفته بود از حق خود گذشت.
رضایت خبرنگار مطالبه‌گر از مدیر هتاک صمت خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ عقیل رحمانی خبرنگار مطالبه‌گر روزنامه قدس در خراسان رضوی که مورد اهانت یکی از مدیران سازمان صمت استان قرار گرفته بود از حق خود گذشت.

مدیر خاطی با حکم مقام قضایی بازداشت شد اما خبرنگاری که به او توهین و تعرض شده بود به احترام ماه رمضان با مراجعه به دستگاه قضایی رضایت خود را از آن مدیر خاطی اعلام کرد و باعث رهایی او از بازداشت شد.

رحمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: خبرنگاران همیشه سمت مردم هستند و ما منافع شخصی نداشته و نداریم و بنابراین در این موضوع با وجود بی‌حرمتی و برخورد ناشایست صورت گرفته از حق خودم گذشتم اما قطعا به نمایندگی از افکار عمومی از مطالبه‌گری و طرح پرسش‌های خودمان ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

این خبرنگار روزنامه قدس افزود: آخرین مسئله‌ای که بنده درباره سازمان صنایع استان شنیده بودم و باعث برخورد تند و توهین این مدیر بازرسی صمت استان شد شائبه استفاده شخصی از خودروهای بیت المال بود در حالی‌که برخی بازرسان شریف صمت به خصوص در روزهای اخیر نیازمند خودرو برای سرکشی‌های مداوم از اصناف هستند.

پیش از این خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی خواستار توبیخ و برکناری مدیر هتاک صمت استان و پوزش از اصحاب رسانه شده بود.

رضایت خبرنگار مطالبه‌گر از مدیر هتاک صمت خراسان رضوی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *