ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رسانه‌ها خدمات دولت را به درستی برای افکار عمومی تبیین کنند

1 دقیقه خوانده شده
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بر لزوم روایت درست و تبیین اقدامات دولت برای افکار عمومی توسط روابط عمومی ها و حوزه رسانه تاکید کرد.
رسانه‌ها خدمات دولت را به درستی برای افکار عمومی تبیین کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ دکتر سپهر خلجی در نشست تخصصی تبیین الزامات تحول در اطلاع رسانی دولت که امروز با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در موسسه رازی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین دستور کار نظام، موضوع انتخابات است و همه ما در این پروژه کلان، وظایفی را بر عهده داریم چراکه این نظام، نظام مردم پایه است و حضور آنان امنیت ساز است.

وی با اشاره به اهمیت روایت گری در رسانه ها افزود: رسانه ها با روایاتی که انتخاب می کنند به مخاطب ارایه دهند، افکار عمومی را جهت می دهند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت هدف از جلسه را تقویت حوزه اطلاع رسانی اقدامات دولت عنوان کرد و گفت: لازم است فعالان حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی، حجم بالایی از خدمات انجام شده توسط دولت به ویژه در استان ها و در بخش های مختلف را به درستی و هنرمندانه و برای افکار عمومی تبیین کنند.
وی ادامه داد: امید است با تصمیماتی که امروز اتخاذ شد و اهتمام مسئولان استان البرز بتوانیم بازنگری مناسبی در بخش های اطلاع رسانی دستگاه های دولتی در استان داشته باشیم و این حوزه بیش از گذشته تقویت شود تا بتواند زحماتی که بخش های مختلف دولت در جهت حل مشکلات مردم انجام می دهند را به درستی به اطلاع افکار عمومی برسانند.
خلجی بخش از این اقدامات را پرتاب های فضایی که به برکت نخبگان در ۲ سال اخیر بیش از ۱۲ سال گذشته بوده، مهار کرونا، کاهش تورم از ۶۰ به ۴۰ درصد، رشد اقتصادی، پیشرفت در ارتباطات خارجی و فروش نفت، دستاوردهای حوزه فضایی، کشاورزی، سلامت، رایگان کردن بیمه سلامت برای مادران باردار، تقبل هزینه زوج های نابارور،۵ برابر شدن بیمه زنان و دختران غیرحقوق بگیر، پرداخت هزینه مدارس سمپاد برای افراد دهک های پایین، رتبه بندی معلمان و … عنوان کرد.
رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: باید این دستاوردها را درست روایت کنیم چرا که در یک نبرد نفس گیر در حوزه مدیریت پیام هستیم، بنابراین باید درست تصویرسازی کنیم.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مهمترین وظیفه را در اطلاع رسانی بر عهده دارند و در این مسیر حتما باید از بهترین عناصر رسانه ای بهره گیرند و به خبرنگاران نیز پاسخگو باشند.
خلجی بررسی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان تا یک ماه آینده را از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: این نظارت و بازبینی باید به گونه ای باشد تا در صورت مشاهده وجود افراد نامناسب، سریعا جایگزینی صورت گیرد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15257

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *