ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رتبه نخست جشنواره «شهر ما» به خبرنگار ایبنا رسید

1 دقیقه خوانده شده
نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» استان قم برگزیدگان خود را شناخت و یونس عزیزی خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بخش گزارش خبری رتبه اول را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایبنا؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌صورت مجازی برگزار شد.

در این آئین که از شبکه استانی مرکز قم پخش می‌شد، پس از سخنرانی سقاییان‌نژاد شهردار قم، بیانیه هیئت داوران ازسوی دبیر نخستین دوره این جشنواره، قرائت و برگزیدگان معرفی شدند.

نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» توسط شهرداری قم به‌منظور جهت‌دهی و مدیریت جریان‌های رسانه‌ای برای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و شهروند مطالبه گر در بخش‌های مختلف برگزار شد.

بخش اصلی این جشنواره، شامل تولیدات متن محور در بخش‌های خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و تحلیلی بود. تولیدات تصویری و تولیدات علمی از دیگر بخش‌های اصلی این جشنواره بود.

بخش ویژه‌ نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» نیز به رسانه‌های شهروندی شامل تولیدات شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی اختصاص یافته بود.

بر اساس این گزارش، در بخش تولیدات متن‌محور و در قسمت گزارش خبری، یونس عزیزی خبرنگار ایبنا به خاطر تهیه گزارش نشانی پستی؛ قم خیابان کتاب؟! حائز رتبه نخست شد.

http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=7662

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *