ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

راهبرد رسانه‌ای رژیم صهونیستی، تولید اخبار جعلی علیه مقاومت است

1 دقیقه خوانده شده
بیست و سومین جلسه «کارگروه اجرایی الزامات پیشگیری و مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی» با حضور نماینده دستگاه‌های عضو در ساختمان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی برگزار شد.
راهبرد رسانه‌ای رژیم صهونیستی، تولید اخبار جعلی علیه مقاومت است

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ فرشاد مهدی‌ پور تولید اخبار جعلی در سطح رسانه های دنیا را راهبرد رسانه ای رژیم جعلی صهیونیستی برشمرد و گفت: بزرگترین درگاه های جعل اخبار برای این رژیم در داخل کشور هم درگاه های اسرائیلی ها بعد سعودی ها در داخل کشور هم فعالیت دارند.
مهدی پور گزارش هایی مانند گزارش اخیر الجزیره در افشای رفتار منحوس صیهونیست های کودک کش را مفید برشمرد و گفت: این رژیم کارهای خود را در شئون تاریخی و فرهنگی و سیاسی با جعل پیش می برد و برای همین نقش دستگاه ها و کنشگرانی که رسالت شان شفافیت و آگاه سازی مردم است کامل مشخص می شود.
معاون امور مطبوعاتی گفت: البته در این مرحله از پروژه اخبار جعلی شکست خورده اند زیرا که اگر موفق بودند این پویش های جهانی به این بزرگی شکل نمی گرفت.
مهدی پور در این جلسه همچنین با اشاره فصل بودجه، پیش بینی زیرساخت های بودجه ای و امکاناتی موضوع مقابله با اخبار خلاف واقع در دستگاه ها را از اولویت های مهم برشمرد و گفت: زیرساخت های لازم در این خصوص می بایست از سوی دستگاه ها پیش بینی و اعلام شود.
در این جلسه گزارش اقدامات فراجا در حوزه رصد و پایش و رسیدگی به اخبار خلاف واقع، ارائه و در خصوص وجوه مختلف همکاری دستگاه ها با این سامانه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین گزارش اقدامات مرکز فراداده در حوزه پایش هوشمند اخبار جعلی در مرکز ملی فضای مجازی ارائه شد.
در این جلسه اعضای کارگروه به ارائه گزارش‌هایی از روند پیش‌برد مصوبات جلسات قبل پرداختند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14582

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *