س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

راه‌اندازی کانال رسمی «خبرنگاران و رسانه» در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش»

1 دقیقه خوانده شده
صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه از راه‌اندازی کانال رسمی این رسانه در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش» خبر داد.
راه‌اندازی کانال رسمی «خبرنگاران و رسانه» در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش»

صاحب‌امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه از راه‌اندازی کانال رسمی این رسانه در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ فرهاد قنبری با اعلام این خبر گفت: کانال‌ های مذکور به منظور انعکاس اخبار اختصاصی حوزه صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان خبری و دیگر عوامل اجرایی رسانه‌ ها راه‌اندازی شد.
وی افزود: همراهی حداکثری همکاران ارزشمند رسانه‌ ای انگیزه مضاعفی را برای ادامه خدمت صادقانه ایجاد خواهد کرد و امید است با معرفی این کانال‌ ها و گروه ها به سایر دوستان و همکاران آنها را نیز از این خدمت آگاه نمایید.
صاحب‌ امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه در پایان خاطر نشان کرد: همکاران گرامی،‌ خبرنگاران عزیز، عکاسان خبری سختکوش، صاحبان امتیاز گرانقدر و مدیر مسئولان محترم و دیگر عوامل بزرگوار رسانه‌ ها و مطبوعات کشور از این پس می‌ توانند اخبار و اطلاعیه‌ ها و مباحث آموزشی و کاریابی را در کانال‌ ها و گروه‌ های زیر دنبال کنند:
ایتا: @khabarnegaranvaresane
https://eitaa.com/khabarnegaranvaresane
بله: @khabarnegaranvaresane
https://ble.ir/khabarnegaranvaresane
سروش: @khabarnegaranvaresane
https://splus.ir/khabarnegaranvaresane
خبرنگار: ماهره (فرشته) عطایی
لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13959 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *