پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رئیس شبکه بهداشت گناوه: رسانه‌ها در دوران کرونا به خوبی ایفای نقش کردند

1 دقیقه خوانده شده
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان در طول ۱۴ ماه از شیوع ویروس کرونا ، نقش مهمی در آگاه‌ سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه در قبال کووید ۱۹ ایفا کرده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت گناوه: رسانه‌ها در دوران کرونا به خوبی ایفای نقش کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ عصمت حیدری در نشست هم اندیشی با رسانه‌های این شهرستان به مناسبت هفته سلامت افزود: نظام سلامت هرگاه به همکاری و کمک از خبرنگاران نیاز داشته است، فعالان این عرصه  پای کار آمدند که دوران کرونایی نمونه ای از آن است.

وی اظهار داشت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان جایگاه خاص و ویژه ای در جامعه دارند و  در عرصه سلامت نیز گام های مثمرثمری در سطح ارتقای سلامت، آموزش و خودمراقبتی مردم در برابر بیماری‌ها برمی‌ دارند.

حیدری افزود:  خبرنگاران این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا ، ضمن اطلاع رسانی دستورالعمل و  پروتکل‌های بهداشتی به مردم، نقش برجسته‌ای در آگاه سازی جامعه از فعالیت‌های مدافعان سلامت داشته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: هفته سلامت فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش خبرنگارانی است که در طول سال با این مجموعه همکاری وافری دارند.

وی یادآورشد: شعار امسال هفته سلامت ” ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم تر” است که پنجمین روز این هفته  ” رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی ” نام گذاری شده است و بر این اساس تصمیم به دعوت از خبرنگاران کردیم تا هم از آنان قدردانی کنیم و هم هفته سلامت را گرامی داریم.

هادی جوانبخت معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: این مجموعه، خبرنگاران را که همواره در کنار ما بودند جزو همکاران خود می‌داند و شایسته است که در هفته سلامت و دیگر ایام سال از آنان قدردانی شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت گناوه: رسانه‌ها در دوران کرونا به خوبی ایفای نقش کردند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *