چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رئیس بسیج رسانه گیلان: افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است

1 دقیقه خوانده شده
رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای القای فضای ناامیدی در کشور نسبت به انتخابات، گفت: افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است.
رئیس بسیج رسانه گیلان: افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مهر؛ مهدی پارسا در جلسه هیئت اندیشه ورز در سالن اجتماعات بسیج رسانه گیلان به نقش رسانه در مطالبه گری اشاره و اظهار کرد: راه اندازی جهادی بسیج رسانه، پرداختن به مناطق کم برخوردار و تولیدات موضوعاتی که مردم با آنها مواجه هستند بخشی از فعالیت‌های انجام شده بسیج رسانه بوده است.

وی با اشاره به برخی اقدامات بسیج رسانه در حوزه‌های مختلف، افزود: شناسایی مشکلات خبرنگاران و تلاش برای رفع آن بخشی به ویژه با شیوع کرونا و رایزنی با مسئولان و نمایندگان مجلس برای اعطای وام‌های قرض الحسنه به خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت.

پارسا با تاکید بر اهمیت ارتقای فنی خبرنگاران، تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف اعم از مسابقات یادداشت نویسی و تیتر زنی برگزار شده که هدف ارتقای فنی کار خبرنگاران و بهبود کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای بوده است.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به دغدغه رهبری در حوزه شعار سال و همچنین اهمیت انتخابات و گام برداشتن در راستای مشارکت بالای انتخاباتی، افزود: دشمن امروز در موضوع انتخابات به دنبال ایجاد فضای ناامیدی است لذا رسانه‌ها باید امید آفرینی کنند.

وی به نقش خبرنگاران در انتخابات پیش رو اشاره کرد و اضافه کرد: خبرنگاران باید بی طرف باشند به خصوص در انتخابات شوراها و باید منافع ملی را در نظر بگیرند.

پارسا افزایش شور و شعور انتخابات از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است، اظهار کرد: خبرنگاران باید سخن رهبری را نقشه راه خود قرار داده و در تحقق شعار سال از جمله مانع زدایی در حوزه صنعت به طور جدی گام بردارند.

رئیس بسیج رسانه گیلان: افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *