ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دی ماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی

1 دقیقه خوانده شده
رئیس بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تا پایان دی ماه است.
دی ماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ محسن امیری، رئیس بسیج رسانه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که از دی ماه سال ۹۹ تا دی ماه سال ۱۴۰۰کار شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اظهار کرد: آثار می‌تواند در بازه زمانی مذکور در یک رسانه استانی و یا کشوری منتشر شده باشد.

وی در رابطه با محورهای این جشنواره بیان کرد: تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ظرفیت‌های کشاورزی استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسائل صنفی اصحاب رسانه، بسیج و حوزه اقدام،کمک مؤمنانه و امید آفرینی از محورهای این جشنواره هستند.

امیری در خصوص قالب آثار اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، کاریکاتور، یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس و خبر ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به اینکه محدودیتی برای تعداد اثر در محورهای مختلف وجود ندارد، ادامه داد: آثار شرکت کنندگان از طریق شماره مجازی ۰۹۱۲۹۶۱۵۹۴۵ ثبت خواهد شد.

گفتنی است استان خراسان شمالی به مرکزیت شهرستان بجنورد در شمال شرق ایران است. بزرگ‌ترین شهر این استان ، بجنورد است. این استان با قانون دولت در سال ۱۳۸۳ و پس از تقسیم استان خراسان به سه استان، ایجاد شد. اکثریت مردم خراسان شمالی شیعه و اقلیت قابل توجه آن اهل سنت هستند. گروه‌های قومی استان شامل کرد، ترک، فارس‌ و ترکمن‌ می‌باشد. مساحت این استان ۲۸٬۴۳۴ کیلومتر مربع است که از این نظر پانزدهمین استان ایران است. جمعیت استان خراسان شمالی طبق سرشماری ۱۳۹۵ ، برابر با ۸۶۳٬۰۹۲ نفر است. بجنورد پرجمعیت‌ترین شهر استان خراسان شمالی، و پس از آن شهر شیروان پرجمعیت‌ترین شهر استان خراسان شمالی به حساب می‌آید.

دی ماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *