دیوار شیشه‌ای بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌‌ها باید شکسته شود

رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها با رویکرد مشترک اطلاع‌رسانی در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان فعالیت می‌کنند. بنابراین، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه‌های اطلاع‌رسانی مشترک احساس می‌شود، به‌گونه‌ای که روابط‌عمومی به‌عنوان منبع پیام و تأمین‌کنندۀ اطلاعات برای رسانه‌ها و رسانه‌ها نیز انعکاس‌دهندۀ حوزۀ فعالیت و عملکرد حوزۀ تحت پوشش سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها هستند.