ش٫ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دیدار معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ با استاندار کربلا

1 دقیقه خوانده شده
معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ در دیدار با استاندار کربلا گفت: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در نبرد با تروریسم داشتند.
دیدار معاون امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ با استاندار کربلا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ فرشاد مهدی پور گفت: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در نبرد با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون شهیدان دو کشوری بوده که بهم آمیخته است.
فرشاد مهدی‌ پور رئیس هیات ایرانی در دیدار با استاندار کربلا با بیان اینکه دو کشور ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات سابقه درخشانی دارند و همکاری آن‌ ها بی نظیر است، گفت: مسئله مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور مسئله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی صورت بگیرد. باید تلاش کنیم عشق به امام حسین در جهان هر روز گسترش یابد. خوب نیست و دور از شآن است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ ای دیگران باشند. هستند کسانی که دشمنانه می‌ خواهند روابط استراتژیک دو کشور را برهم بزنند.وی ادامه داد: موضوع دیگر این است که ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در نبرد با تروریسم داشتند. امنیت امروز مرهون خون شهیدان دو کشوری است که بهم آمیخته است.

همچنین در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا، گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: دو مشکل بزرگ داریم؛ اول جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم القای ناامیدی برای دو کشور است و می خواهند القا کنند که ایران و عراق نمی توانند پیشرفت کنند. برای همین نیازمند تعاملات و همکاری‌ های رسانه‌ ای هستیم. زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌ های دشمن است.

نصیف الخطابی عنوان کرد: هر پیشرفتی که در این دو کشور اتفاق می‌ افتد باید بازتاب جهانی داشته باشد. دشمنان حتی از داخل می‌خواهند به روابط دو کشور ضربه بزنند.

استاندار کربلا در خاتمه عنوان کرد: حتما باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ ای میان دو کشور اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=16395

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *